Akvaario portaikkoa vasten?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
PauliinaS
Starting Member
Starting Member

Akvaario portaikkoa vasten?

Viesti Kirjoittaja PauliinaS »

Olen muuttamassa reilun 300 litran akvaariota (huokaus) lähiaikoina.

Akvan tulevassa kodissa, rivitaloasunnossa, luontevin akvan paikka olisi siten, että sillä olisi "selkä" yläkertaan vievää portaikkoa vasten. Onko tässä mitään ongelmaa kenenkään mielestä? Portaikossa on puiset avoportaat ja myös kaide on "avomallinen", joten kaiteen rimojen välistä teoriassa voi tipahtaa akvan takaseinää vasten jotakin. Olisiko järkevää laittaa vaikka jokin vaneri akvan lasiseinän ja portaikon kaiteen väliin?

Muuten, kiitos kaikille akvan muuttamisesta kirjoitelleille: hyviä vinkkejä on ollut tosi paljon!
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Itse en kyllä siihen sijoittaisi akvaariota.. Mutta jos todellakaan ei ole vaihtoehtoja, niin kyllä itse laittaisin jotain suojaksi.

Tietysti itse miettii kaikki tuon hieman vajaa 2v täystuhoterminaattorin äitinä.. :mrgreen:
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Minulla on allas avoportaiden alla. Ei ole muuta harmia, kuin mahdollisesti vierailevat lapsoset, jotka tykkäisivät pudotella yhtä ja toista portaiden välistä altaaseen... :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”