Kasveja Saksasta
Valvoja: Moderaattorit
Kasveja Saksasta
Onko kukaan tilannut/tuonut akvaariokasveja Saksasta? Onko joku hyväksi todettu paikka?
Joskus tilatessani täältä akvaariokamaa, olen kokeeksi tilannut pariin kertaan kasveja. Pakkaustyyli oli erilainen molemmilla kerroilla, mutta kasvit olivat kyllä hengissä. Tilasin toki vähän vahvempia kasveja, eli anubiaita. Hentolehtisiä en välttämättä lähtisi tilaamaan.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jokos ne muka taas toimittaa kasveja tännekin? Ihan hyviä ja komeiita ovat olleet ne joita tuolta aikanaan tilasin, mutta viimevuoden puolella jossain vaiheessa muuttui niin ettei kasveja saanut tänne suomeen tilattua.
Ei se matka niitä kasveja pahemmin rasita, hyvään kasvuun ovat kaikki ulkomailta tilaamani lähteneet. Ja onhan niitä moni tilannut kauempaakin kuin Saksasta, mm. Japanista, Yhdysvalloista...
Ei se matka niitä kasveja pahemmin rasita, hyvään kasvuun ovat kaikki ulkomailta tilaamani lähteneet. Ja onhan niitä moni tilannut kauempaakin kuin Saksasta, mm. Japanista, Yhdysvalloista...
Millaisia postimaksuja on ollut?dth kirjoitti:Joskus tilatessani täältä akvaariokamaa, olen kokeeksi tilannut pariin kertaan kasveja. Pakkaustyyli oli erilainen molemmilla kerroilla, mutta kasvit olivat kyllä hengissä. Tilasin toki vähän vahvempia kasveja, eli anubiaita. Hentolehtisiä en välttämättä lähtisi tilaamaan.
Postikuluthan tulee tilauksen painon mukaan, niin ei ne kasvit sielä muun tilauksen seassa (mukana ulkosuodattimia ym) paljoa paina ja siten eivät lisää postimaksuakaan. En siis pelkkiä kasveja ole tilannut ikinä.
Tuolta linkistä löytyy tuon firman postikulut josta tilaukseni olen tehnyt. Ja värien mukaan mennään, eli Suomi on Zone 2:n alueella.
Tuolta linkistä löytyy tuon firman postikulut josta tilaukseni olen tehnyt. Ja värien mukaan mennään, eli Suomi on Zone 2:n alueella.

Life is just a big illusion, and we all believe in it...