Kokkolan Kallen torin eläinkauppa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Tellu1978
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kokkolan Kallen torin eläinkauppa

Viesti Kirjoittaja Tellu1978 »

kävin tänään tuola Kallen Torin eläinkaupas ja jälleen kerran itsekseni taivastelin kalojen oloja siellä. Kultakaloja oli toistakymmentä samassa pienessä akvaariossa. Eivätkä kultakalatkaan enää mitään pieniä olleet. Sitten siellä oli jotain isoja oransseja kaloja, olikohan ne nyt papukaijakaloja tai jotain sinne päin. Niitä oli kolme ja kävi kyllä ihan sääli niitä kun nyhjöttivät ihan toisissaan kiinni akaarion nurkassa. Eivätkä kyllä yhtään näyttäneet siltä, että olisivat olleet tyytyväisiä oloihinsa. Tosin en kyllä sen kummemmin tiedä yhtään mitään papukaijakaloista (?), mutta tuntui pahalta kuitenkin. Yhdessä akvaariossa muut kalat söi/näykki yhtä kuollutta kalaa. Ja se kuollutkin kala kyllä näytti siltä, ettei ihan just vasta ollut kuollut.

Hoh-hoijaa! Oon mä sen ennenkin huomannut ja todennut ettei noi kumpainenkaan Kokkolan Kalakauppa kovin hääppöisessä kunnossa akvaarioitaan pidä.
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja allablaze »

No eihän tuo mikään kalojen paratiisi ole, mutta niinhän nuo myyntialtaat taitavat olla jokseenkin pienet jokapaikassa. Pienin murhe noilla kultakaloilla taitaa siellä liikkeessä olla, luultavasti päätyvät vielä pienempään altaaseen kaupasta..
Minulla pisti silmään viimereissulla kaksi jättimäistä albiinoa kynsisammakkoa malawiahven altaassa.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Kaiku
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Onko Kannuksessa joku muukin akvaristi?? 8O Ei sillä, että tämä mitenkään hiljainen pitäjä olisi...

Koitan vältellä tota kauppaa parhaani mukaan, lähinnä suututtaa siellä käynnin jälkeen. Itse himoitsen lisää punaisia noitamonneja. Kerran niitä tuolla olikin, mutta pilkkutautisten miljoonakalojen kanssa samassa altaassa... Jäi kauppaan. Viikon päästä (aina kai kannattaa yrittää?) samassa altaassa oli ainakin 3 noidan raatoa [}:)] En suosittele! Tosin paljon parempia ei taida paikkakunnalta löytyä?

Laita Tellu1978 vaikka viestiä, jos joskus kiinnostaa treffata! Hyvää vuosikertaa muuten tuo 1978... :mrgreen:
Be merrier with a terrier!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”