![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Akvaarioharrastajia Raision suunnasta?
Valvoja: Moderaattorit
Akvaarioharrastajia Raision suunnasta?
Eli onko akvaarioharrastajia täällä Raision suunnasta? ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Viesti:
Turun Uudessa Akvaariossa, Puutorilla - ihan suurimmissa hätätapauksissa kurvataan työmatkalla Myllyn Faunattareen. Ja olen mä kerran eksynyt Raision Akvaarioonkin. Ja jos jotain oikein tilata tarvii, niin ensisijaisesti tilaan Pekalta Rockwellsista (Naantali).
1000L tyhjillään, 400L aasiaa ja 350L afrikkaa + 9 viljakäärmettä
Pitänee ilmoittautua, vaikka olenkin naapurikunnasta maskusta. Mutta raisiossa asuin 11 vuotta.
Raision akvaariossa käyn kun tarvii osia pumppuihin, suodattimiin tms., välillä myös mielenkiintoisia kalalöytöjä. Uudessa akvaariossa tulee käytyä kalanruokaostoksilla, Puutorin akvaariosta katsastan kalalähetykset, Myllyn faunatar välillä kauppareissujen yhteydessä jos tarvii jotain akuuttia, siellä on loistavat aukioloajat.
Raision akvaariossa käyn kun tarvii osia pumppuihin, suodattimiin tms., välillä myös mielenkiintoisia kalalöytöjä. Uudessa akvaariossa tulee käytyä kalanruokaostoksilla, Puutorin akvaariosta katsastan kalalähetykset, Myllyn faunatar välillä kauppareissujen yhteydessä jos tarvii jotain akuuttia, siellä on loistavat aukioloajat.
-
- Advanced Member
Minä myös ilmoittaudun ja tässä aiemminkin jo huhuilin alueen harrastajia
:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... t=akvaa%2A
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... t=akvaa%2A
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO