Eläinmessut 8.-9.12. Messukeskus / kalat siellä?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Eläinmessut 8.-9.12. Messukeskus / kalat siellä?
Mahtaako kellään olla tietoa mitä kaloja messuilla on esillä ja mihin aikaan? Entä akvaariotarvikkeita yms. myynnissä? Kennelliiton sivuilta kun en löytänyt kaloista muuta mainintaa kuin että niitäkin siellä pitäisi olla erilaisten karvaturrikoiden lisäksi.
Akvarismia 1992-2014
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Käsittääkseni HAS:lla on siellä jonkinmoinen osasto, Alix varmaan osaisi sanoa, mitä kaloja on esittelyaltaissa nähtävissä. Eiköhän ne koko viikonlopun ole siellä. Tarvikepuolesta en tiedä.
Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
www.ciklidistit.fi
Itse ainakin olen menossa frettiyhdistyksen puolesta sinne, HASsin piste on suoraa vastapäätä.
Sain kennelliitolta vain viestin jossa sanottiin että kalat yöpyvät paikanpäällä. Että kyllä ne sielä ovat ympärivuorokauden, stressihän siitä tulee jos edestakaisin täytyisi rehata.

Kirsikkasukarapuja sekä sinirapuja.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Itse en ollut Kennelliiton kokouksessa, joten koitan seurata frettejä että löydän meidän paikandahol kirjoitti:Itse ainakin olen menossa frettiyhdistyksen puolesta sinne, HASsin piste on suoraa vastapäätä.Sain kennelliitolta vain viestin jossa sanottiin että kalat yöpyvät paikanpäällä. Että kyllä ne sielä ovat ympärivuorokauden, stressihän siitä tulee jos edestakaisin täytyisi rehata.

HAS tuo siis paikalle pari allasta, osasto on sellainen 3x2 -metrinen perusosasto, eli ei mitään yhtä eleganttia kuin lemmikkimessuilla

HAS:in jäsenet saavat edelleen ilmoittautua minulle jos haluavat tulla osastolle, lippuja on vielä. parin tunnin päästä irtoan pystytykseen!
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Jos oikein muistan, Leo oli viimeistä kertaa näytillä Lemmikkimessuilla ja siirtyi sitten eläkkeelle.
Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
www.ciklidistit.fi
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Leo oli tosiaan Myyrmäessä viimeistä kertaa esillä, nyt se saa viettää ansaittua eläkeaikaa.
Eläinmessuilla paikalla oli kaksi allasta: 98-litrainen jossa iso liuta suppusuita (sekä kilpailu, jossa piti arvata niiden määrä), ja 330-litrainen jossa oli kirsikkatetroja, pikkulasimonneja ja sateenkaariahvenia. Kaikki kalat olivat courtesy of Pieni Akvaariokauppa mikä oli todella hieno asia
Muuten eläinmessut menivät hyvin leppoisasti sillä ensinnäkin osasto oli niin pieni ettei sinne mahduttu oikein sekaan niin, että yleisö olisi nähnyt altaita. Toiseksi eläinmessuille oli jokseenkin vaikea löytää toisen hallin läpi joten tungosta ei päässyt missään vaiheessa syntymään (Alpakoiden ja laamojen kohdalla toki oli aika kova ryysis välillä, mutta olivat ne aika ihania myös).
Perusmukava tilaisuus ja kilpailuvastauksia tuli ihan tipan vajaa 300kpl. Messujen aikana oli myös seuraavien, oikeiden jättimessujen, suunnittelupalaveri. Joten voisin jo varoittaa kaikkia akvaristeja rustaamaan kalenteriin päivämäärät 26.-27.4.2008 (www.petexpo.fi)
Eläinmessuilla paikalla oli kaksi allasta: 98-litrainen jossa iso liuta suppusuita (sekä kilpailu, jossa piti arvata niiden määrä), ja 330-litrainen jossa oli kirsikkatetroja, pikkulasimonneja ja sateenkaariahvenia. Kaikki kalat olivat courtesy of Pieni Akvaariokauppa mikä oli todella hieno asia

Muuten eläinmessut menivät hyvin leppoisasti sillä ensinnäkin osasto oli niin pieni ettei sinne mahduttu oikein sekaan niin, että yleisö olisi nähnyt altaita. Toiseksi eläinmessuille oli jokseenkin vaikea löytää toisen hallin läpi joten tungosta ei päässyt missään vaiheessa syntymään (Alpakoiden ja laamojen kohdalla toki oli aika kova ryysis välillä, mutta olivat ne aika ihania myös).
Perusmukava tilaisuus ja kilpailuvastauksia tuli ihan tipan vajaa 300kpl. Messujen aikana oli myös seuraavien, oikeiden jättimessujen, suunnittelupalaveri. Joten voisin jo varoittaa kaikkia akvaristeja rustaamaan kalenteriin päivämäärät 26.-27.4.2008 (www.petexpo.fi)

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
Varmaan olis kiva tapahtuma tulla pälyämään. Asiassa on vaan 1 pikkuinen karsastus ainakin mun kohdalla, nääs messujen sivuilta luin tälläistä:-Alix- kirjoitti: Joten voisin jo varoittaa kaikkia akvaristeja rustaamaan kalenteriin päivämäärät 26.-27.4.2008 (www.petexpo.fi)
PetExpon järjestävät yhteistyössä Suomen Messut ja Finevento Ky. Tapahtuma järjestetään vastedes
vuosittain samana viikonloppuna Lapsi-messujen kanssa. Lapsi-messut on Pohjoismaiden suurin
lapsiperheiden tapahtuma, jossa kävi edelliskerralla 32 000 messuvierasta.
PetExpo 2008 - Kansainvälinen Lemmikkitapahtuma, Lapsi 2008 ja Model Expo 2008 samaan aikaan Helsingin Messukeskuksessa.
Ei oikeen huvita se että reilu 10 000 kersaa huutaa ja juoksee jaloissa. Huh.

Life is just a big illusion, and we all believe in it...
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Juups, tuolloin on lapsimessut, Model expo sekä Pet Expo samaan aikaan. Viime viikonloppunahan oli Eläinmessut ja jättitilan vaativa Voittaja-näyttely samaan aikaan. Muita yhteismessuja ovat Kirja, Viini ja Hyvä Elämä, sekä SkiExpo, BoardExpo ja Digimessut. Ei huono idea kerätä samoja kohderyhmiä kiinnostavat messut saman katon alle. Kakrumessuilla lienee sen verran puuhaa että jäänevät aika paljon sille puolelle.
No kerrotaan nyt että suppusuita oli 66 kpl. Ja niitä oikeita vastauksia tuli muutamia ja niiden kesken arvotaan nalle. En ole vielä käynyt lipukkeet läpi, joten sen tarkemmin en osaa sanoa voittajaa tai oikein arvanneiden määrää, mutta itse ainakin bongasin pari oikein vastannutta lipukkeenjättövaiheessa.
No kerrotaan nyt että suppusuita oli 66 kpl. Ja niitä oikeita vastauksia tuli muutamia ja niiden kesken arvotaan nalle. En ole vielä käynyt lipukkeet läpi, joten sen tarkemmin en osaa sanoa voittajaa tai oikein arvanneiden määrää, mutta itse ainakin bongasin pari oikein vastannutta lipukkeenjättövaiheessa.