Tupsulevää!
Valvoja: Moderaattorit
Tupsulevää!
Mitenkäs hävitän tupsulevän? Mikä kala syö sitä?
Edit: Poistettu floodaus otsikosta.
-Ylläpito
Edit: Poistettu floodaus otsikosta.
-Ylläpito
Tupsulevää!
No nestemäinen hiili tilattu ja laitettu postiin....
-
- Elite Member
Jos ulkosalla on pakkasta eikä sinulla ole kannoistta muita kasveja, niin laita kannot ulos päiväksi tai pariksi. Minulla tämä tepsi tupsuun aikoinaan parhaiten. Partis tykkäsi myös ulkoilutetusta kannosta ja putsasi jäätyneet levän jämät poisJessika kirjoitti:Olen tyhjäämässä akvaarioni kokonaan ja tekemässä muutoksia sinne. Akvaariossa olevissa kannoissa on tuota tummaa tupsulevää tiukasti kiinni, olisko ideoita sen irti saamiseksi? Liuskekivistä saa varmasti veitsellä irti, mut nuo kannot mietityttää..

* Huvinsa kullakin! *
-
- Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Oletko varma, että on tupsulevää? Omassa altaassani keihäslehtien reunoihin tuppaa tulemaan vihertävänharmaata "karvaa", joka mitä luultavimmin on partalevää, ei tupsulevää.miljoonakala84 kirjoitti:Jännä juttu, mutta miksiköhän tupsulevä ei häviä kokonaan kääpiökeihäslehdistä vaikka olen jo useamman kuukauden käyttäny tuota easycarboa? Joittenkii lehtien reunoila sitä ei ole yhtään, mutta joissakii sitä on melko paljon.
88-litraa Aasia
247-litraa seura-allas
41-litraa taiston yksiö
247-litraa seura-allas
41-litraa taiston yksiö
Mulla myös tuota levää, oli se sitten parta- tai tupsulevää, yhtäkaikki sitä vihertävänharmaata tai oikeastaan männynneulasten väristä n. puolisenttistä tiheää kasvustoa.Marjis kirjoitti: Oletko varma, että on tupsulevää? Omassa altaassani keihäslehtien reunoihin tuppaa tulemaan vihertävänharmaata "karvaa", joka mitä luultavimmin on partalevää, ei tupsulevää.
En edes yritä päästä siitä eroon, koska se on niin kauniin näköistä puunkarahkan päällä. Tuntuu viihtyvän virtauksessa ja runsaassa valossa.
Totta, kauneus on katsojan silmissä!
Lainaus kuntoon -ylläpito
tytsi