Porissa akvaarioseuralla mitään toimintaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
Lea_83
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
Porissa akvaarioseuralla mitään toimintaa?
Onko porissa seuralla mitään toimintaa? Tai onko seura edes enään pystyssä?
Netti sivut ei ainakaan ole päivyttynyt hetkeen ja nyt ei toimi edes enää.
Hypi silmille vaan. Mä puhun omasta kokemuksesta.
-
hillopulla
- Junior Member

Re: Porissa akvaarioseuralla mitään toimintaa?
Kyllä toimintaa on, mutta ei kesällä, kuten ei monilla muillakaan kerhoilla. Kesäisin, kun on ihmisillä muutakin tekemistä, kuin osallistua kerhojen juttuihin. Eli kerho on pystyssä ja toimii hyvinvoivana. Ainakin mitä mä viimeksi tiedän jäsenenäLea&Taru kirjoitti:Onko porissa seuralla mitään toimintaa? Tai onko seura edes enään pystyssä?
Nettisivutkin kyllä näyttävät toimivan ja niitä ei varmaankaan ole päivitetty, kun mitään päivitettävää ei ole ollut. Oletko käynyt oikeassa osoitteessa http://www.porinakvaariokerho.net/" onclick="window.open(this.href);return false; . Ja tarkemmin tulevasta toiminnasta ja syksyn jutuista voit varmaan suoraan kysyä joltakin hallituksen jäseneltä. Niin minä olen aina tehnyt, jos on ollut jotain kysyttävää. Soitat tai laitat mailia. He vastaavat kyllä nopeasti.
-
Lea_83
- Junior Member

Ei tuolla sivulla ole hallituksen jäsenien yhteystietoja. Ei kenenkää.
Kesällä ei juu ole toimintaa sen mä käsitin jo aikasemmin.Mut ihmettelen vaan et minkä takia sivut ei päivity.
Nyt ei näytä edes sitäkään vähää nuo sivut mitä ennen. Äsken kun sinne menin niin tuli etusivu näkyviin. Sit ku otin tuolta noista muista välilehdistä ni eihä siellä mitään missää ole. Nyt ei ole edes etusivulla enää mitää. Ihme sivut. Ei voi muuta sanoo.
Kesällä ei juu ole toimintaa sen mä käsitin jo aikasemmin.Mut ihmettelen vaan et minkä takia sivut ei päivity.
Nyt ei näytä edes sitäkään vähää nuo sivut mitä ennen. Äsken kun sinne menin niin tuli etusivu näkyviin. Sit ku otin tuolta noista muista välilehdistä ni eihä siellä mitään missää ole. Nyt ei ole edes etusivulla enää mitää. Ihme sivut. Ei voi muuta sanoo.
-
hillopulla
- Junior Member

No kappas vaan... Olet oikeassa, mä menin vaan siihen pääsivulle, enkä sen paremmin katsonut niitä sivuja. Täällä palstalla, tietääkseni, ainakin Micke ja pauge75 ovat hallituksen jäseniä. Laita heille yksityisviestiä tai mailia, niin saat tarkempaa tietoa. Hehän ovat laittaneet ilmoituksia aina kokoontumisistakin.Lea&Taru kirjoitti:Ei tuolla sivulla ole hallituksen jäsenien yhteystietoja. Ei kenenkää.
Altaat: 50l, 100l ja 1000l (upotettuna tauluksi seinään omalla hoitohuoneella). Lisäksi 6 kissaa, 2 koiraa, 2 kuttua, 10 kanaa ja kukko, viiriäisiä, rottia, käärmeitä ja aviomies.
-
Lea_83
- Junior Member

Kiitoksi
Tuo auttaa jo paljon. Tarvii ootella syksyyn et pääsee tapaamaan teitä muita akvaarioharrastajii täällä suunnalla.
Tuo auttaa jo paljon. Tarvii ootella syksyyn et pääsee tapaamaan teitä muita akvaarioharrastajii täällä suunnalla.
-
Micke
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: PAK:n sihteeri, TAS
- Sukupuoli: Mies
Tervehdys
Olen käytettävissä kyllä täällä tietokoneen ruudullakin jos sinulla on jotain kyseltävää toiminnastamme.
Olen laittanut kaikille hallituksen jäsenille tiedoksi tämän kyselyn.
Todennäköisesti ensimmäinen syksyn kokous olisi tiistaina 2.9 saattaa olla jo tiistaina 5.8 elokuussa.
Kokoontumispaikka on se Luontotalo Arkki.
Ota yhteyttä YV:llä jos haluat lisää tietoa.
T: Micke
Olen käytettävissä kyllä täällä tietokoneen ruudullakin jos sinulla on jotain kyseltävää toiminnastamme.
Olen laittanut kaikille hallituksen jäsenille tiedoksi tämän kyselyn.
Todennäköisesti ensimmäinen syksyn kokous olisi tiistaina 2.9 saattaa olla jo tiistaina 5.8 elokuussa.
Kokoontumispaikka on se Luontotalo Arkki.
Ota yhteyttä YV:llä jos haluat lisää tietoa.
T: Micke
Laadukasta kalanruokaa ja akvaarionesteitä myytävänä EDULLISESTI
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
-
Micke
- Advanced Member

Eli Porin Akvaariokerholla on kaikille avoin kokoontuminen 2.9.2008 klo 18.00 Porin Luontotalo Arkkissa.
Osoite on Pohjoispuisto 7, 28100 Pori
Tilaisuus on maksuton ja kaikki akvaarioista kiinnostuneet ovat tervetulleita.
Olet sitten aloitteleva tai jo hieman kokeneempi akvaristi.
Kokouksissa harrastajat myyvät usein pieniämääriä kasveja, kaloja ja ruokia todella edulliseen hintaan.
Muilta harrastajilta voit kysellä myös käytettyjä tarvikkeita ja vaikka akvaarioita jotka ovat käyneet pieniksi kun harrastus on vienyt mukanaan.....
Tule katsomaan mitä on tarjolla tiistaina.
Terveisin
Micke
Osoite on Pohjoispuisto 7, 28100 Pori
Tilaisuus on maksuton ja kaikki akvaarioista kiinnostuneet ovat tervetulleita.
Olet sitten aloitteleva tai jo hieman kokeneempi akvaristi.
Kokouksissa harrastajat myyvät usein pieniämääriä kasveja, kaloja ja ruokia todella edulliseen hintaan.
Muilta harrastajilta voit kysellä myös käytettyjä tarvikkeita ja vaikka akvaarioita jotka ovat käyneet pieniksi kun harrastus on vienyt mukanaan.....
Tule katsomaan mitä on tarjolla tiistaina.
Terveisin
Micke
-
Lea_83
- Junior Member

Missä tuolla luontotalo arkissa se on? Ikänä koko paikassa edes käynyt
Auttakaa nyt tyhmää et mistä ovesta mä edes menen sisälle?
Täytynee varmaan saapua paikalle automaatin kautta joskos jollain olis tuohon mun isoon altaaseen kasveja.
Täytynee varmaan saapua paikalle automaatin kautta joskos jollain olis tuohon mun isoon altaaseen kasveja.
-
Micke
- Advanced Member

-
Lea_83
- Junior Member

Missä tuolla se sitten on? Siis siellä sisällä? Onks siel joku lappu jossain ovessa?
Etten väärää huoneeseen tunge
Etten väärää huoneeseen tunge
-
Micke
- Advanced Member

Viitaten edelliseen viestiini...
Sisäänkäynti Luontotalo Arkkiin
Tulkaa kuvan nuolen osoittamasta ovesta sisälle ja nouskaa puolikerrosta rappusia ylös niin edessänne on "kahvion-kassa" kääntykää oikealle ja käytävän päässä olevasta ovesta vasemmalle auditorioon sisään.
Jos ulko-ovi on lukossa soittakaa ovikelloa tai koputtakaa reilusti oveen niin joku tulee avaamaan.
Paikalla on todennäköisesti vain akvaarioharrastajia joten kysykää niin ette eksy.
Toivotan kaikki satakuntalaiset akvaarioharrastajat tervetulleeksi Porin Akvaariokerhon kokoukseeen.
Tervetulleita ovat myös muualta tulevat harrastajat.
Tilaisuus on maksuton ja jos haluatte liittyä jäseneksi niin vuosimaksu on 10,00 Euroa.
Tilaisuudessa keskustelun aiheena ovat suodattimet. Tilaisuudessa valitaan myös vuoden 2009 kalenteriin tulevat valokuvat.
TERVETULOA
Sisäänkäynti Luontotalo Arkkiin
Tulkaa kuvan nuolen osoittamasta ovesta sisälle ja nouskaa puolikerrosta rappusia ylös niin edessänne on "kahvion-kassa" kääntykää oikealle ja käytävän päässä olevasta ovesta vasemmalle auditorioon sisään.
Jos ulko-ovi on lukossa soittakaa ovikelloa tai koputtakaa reilusti oveen niin joku tulee avaamaan.
Paikalla on todennäköisesti vain akvaarioharrastajia joten kysykää niin ette eksy.
Toivotan kaikki satakuntalaiset akvaarioharrastajat tervetulleeksi Porin Akvaariokerhon kokoukseeen.
Tervetulleita ovat myös muualta tulevat harrastajat.
Tilaisuus on maksuton ja jos haluatte liittyä jäseneksi niin vuosimaksu on 10,00 Euroa.
Tilaisuudessa keskustelun aiheena ovat suodattimet. Tilaisuudessa valitaan myös vuoden 2009 kalenteriin tulevat valokuvat.
TERVETULOA