Kuopion akvaarioseura?
Valvoja: Moderaattorit
Kuopion akvaarioseura?
Niin, mikä on tilanne kun ei ole ainakaan sivuja päivitetty eikä kuulunut mitään? Itseäni kiinnostaisi ehkä liittyä, mutta se lienee turhaa jos seura ei ole tehnyt mitään sitten vuoden 2004.
Re: Kuopion akvaarioseura?
Joo. Onko täällä kyseisen seuran jäseniä jotka voisivat valaista asiaa?
Joo, pitäisi jonkun ilmeisesti saada virkoamaan.
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Nostelen tässä keskustelua esille... Elikkä, onko Kuopion alueella tällä hetkellä seuratoimintaa tai muuta aktiivista akvaristihommailua?
60L+160L+kissa
-
- Senior Member
Itse olin yhtä seuraa perustelemassa pari vuotta sitten ja porukkaa löytyi mukavasti kunnes aktiiveille tuli ymmärrettäviä muita kiireitä elämässä ja asia jotenkin sitten jäi.. Olen monesti miettinyt ja harmitellut ettei Pohjois-Savossa ole toimivaa seuraa/ryhmää akvaristeille, esim. kasvivaihtarit ja kirppikset porukalla olisi tosi upeaa ja muutenkin tuntea saman alan harrastajia ihan kasvokkainkin. Olisin mielelläni perustamassa uutta seuraa tms. jos muita innokkaita löytyy mukaan. Yv;näkin voi ottaa yhteyttä asian puitteissa tai tietenkin tässä keskustelussa 

Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
-
- Starting Member
Minä olisin myös ehdottomasti kiinnostunut seuran perustamisesta/pystyyn nostamisesta! Harmillista aina lukea kun muilla seuroilla on kirppiksiä, huutiksia yms, eikä täällä ole mitään. Asialle on ehdottomasti tehtävä jotain! ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
ps. keskustelua vois varmaan jatkaa TÄÄLLÄ
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
ps. keskustelua vois varmaan jatkaa TÄÄLLÄ