Kuvat olis muuten kanssa aika hauskoja, vois herättää mielenkiintoa "tavallistenkin" akvaariokalojen omistajien keskuudessa. Täytyy varmaan itse hankkia digikamera kunhan uudet asukit on kotiutuneet.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Ikävä arvaus, eivät ole menestyneet harrastajien altaissa vaan menehtyneet niihinMudskipper kirjoitti:Hiukan olen tässä ihmetellyt, että mihin on kaikki Suomen akvaariokaupoissa myydyt liejuryömijät menneet, kun ei juuri kellään niitä tunnu olevan.
Tuossa on varmaankin ihan puhdas kirjoitusvirhe, itse ainakin olen pyrkinyt pitämään murtovesialtaissa liejiksien, sekä murtoveden pallokalojen (T. nigroviridis) veden suolapitoisuuden keskimäärin 1.004 tienoilla. Pieni vaihtelu on kuulemma ihan hyväksi.mahven kirjoitti: Suolaa (meriakvaariosuola, ei pöytäsuolaa) vedessä sen verran että tiheysmittarin viisari heilahtaa yhden pykälän (lukema noin 0,0004), mistään en ole vielä oikein eksaktia suolapitoisuussuositusta löytänyt, mutta heilunee suistoissa luonnossakin aika lailla sateiden, vuoroveden, meren etäisyyden yms myötä. Eli tarkoitus vaihdella jatkossa vettä niin että välillä tulee vähän makeampaa ja välillä suolaisempaa.
Ei kun ihan onneton numeromuisti (eikö se nyt riitä että oli siinä nollia ja nelonen).spakarin kirjoitti:Tuossa on varmaankin ihan puhdas kirjoitusvirhe, itse ainakin olen pyrkinyt pitämään murtovesialtaissa liejiksien, sekä murtoveden pallokalojen (T. nigroviridis) veden suolapitoisuuden keskimäärin 1.004 tienoilla.mahven kirjoitti: Suolaa sen verran että tiheysmittarin viisari heilahtaa yhden pykälän (lukema noin 0,0004),
Onko nämä kalaset samassa akvaariossa?Tuossa on varmaankin ihan puhdas kirjoitusvirhe, itse ainakin olen pyrkinyt pitämään murtovesialtaissa liejiksien, sekä murtoveden pallokalojen (T. nigroviridis) veden suolapitoisuuden keskimäärin 1.004 tienoilla