Kiekko kutupari

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nitta
Starting Member
Starting Member

Kiekko kutupari

Viesti Kirjoittaja Nitta »

On tuossa muutto häämöttämässä edessä ja olen pohtinut, josko pistäisi koko akvaarion myyntiin. Ainoa asia mitä en osaa hinnoitella oikein on tuo punaturkoosi pariskunta. Ovat n. 2 vuoden ikäisiä ja kuteneet onnistuneesti useita kertoja. Ovat kauniita, sopusuhtaisia ja terveitä yksilöitä.
Mikä olisi käypäinen hinta tuollaiselle parille?
Ei ole paljoa näkynyt noita kutupareja myynnissä, että ei ole oikein vertailukohteita.
Kiitos jo etukäteen mielipiteistä.
Ville V
Senior Member
Senior Member

Re: Kiekko kutupari

Viesti Kirjoittaja Ville V »

Nitta kirjoitti: Ovat n. 2 vuoden ikäisiä ja kuteneet onnistuneesti useita kertoja.
Hoitavatko hyvin poikasensa? Kuinka suuria kutuja tekevät? Paljonko ko. parista on aikuisia poikasia? Tuleeko jälkeläisistä emojensa kaltaisia/näköisiä/kokoisia? Ainakin kaikki edellä mainitut seikat vaikuttavat kutuparin hintaan.
Kalat jotka kutevat, mutta eivät hoida jälkeläisiä, syövät poikasensa tai tekevät muuten vaan pieniä kutuja ovat lähinnä saman arvoisia kuin yksittäiset kalat. Hyvä kutupari onkin sitten jo kalliimpi kuin kaksi yksittäistä kalaa, varsinkin jos värimuoto on erikoisempi.

T:Ville
petri_64
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja petri_64 »

myydään palstalla tais joku myydä punaturkoosi parin, vähän aikaa sitten. Löytynee haulla....
KtMan
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja KtMan »

petri_64 kirjoitti:myydään palstalla tais joku myydä punaturkoosi parin, vähän aikaa sitten. Löytynee haulla....
Jep!. ja minä ostin. Suostuin tyytyväisenä maksamaan 70€.
T:Krisse
Mulla olis jo xyfilis, onks sulla heittää mitään vaihtareita?
Thomas29Hki
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Thomas29Hki »

Halvallapa meni... Kutuparista kun olis voinut ihan kevyesti pyytää 200Euroa. Tosin itse sain 100Eurolla. :) :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”