Minulla on ollut 400L-sessa viikon verran nuori kampaokamonni. Kotiutumisen jälkeen en ole
sitä enää akvassa nähnyt. Piileskele ison juurakon uumenissa ja välillä pelottaa, onke se vielä elosssa?
Olen huollisani - mitä, miten ja milloin hän syö, kuin en ole ikina nähnyt hänet liikkuvaan mihinkän suuntaan?
Ei yöllä, hämärässä eikä tietysti päivälläkään. Onko se normaalia, jos ei, niin mitä neuvoksi?
Ain niin, akvassani Ph 7,5 ja lämpöä 26-27, vedenvaihdot viikottain 1/3 osa vedesta
Kampaokamonnista kysymys
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Re: Kampaokamonnista kysymys
Molskis! Kyllä se varmaan siellä jossain lymyilee. Omani ei ole näyttäytynyt puoleen vuoteen mutta koska kamman kaverina ollut Juovaokamonni näyttäyi toissaviikolla puolen vuoden piileskelyn jälkeen uskon myös Kampaokan siellä hengissä olevan.
Kaksiossa pulisee: 317, 189,150,180,128 ja 70 litraisia kehys-sekä kalustealtaita
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä se hengissä pysyy. Mulla tuli akvan mukana kaksi kampaa ja ne näkyy kyllä piilopaikoistaan, mutta liikkeelle lähtevät vasta yön hämärimmissä. Sen jälkeen kun minulle muutti yksi rescue juova ja otti piilokseen paikan jota toinen oka majoittaa(mahtuu hyvin1 juova,1 helmipurje ja 1 kampa!) niin tuli liikettä siihen kampaakin! Nyt se käy jopa päivällä syömässä ku aina ahne juova ilmoittaa tohinallaan milloin on ruoka-aika...
Juovalla tuntuisi olevan pohjaton maha.

Kippoja ja kuppeja..
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Mulla on reilu 10vuotias kampaoka "Jutila", joka on niin laiska että ei aina viitti edes hengittää... Kiva tyyppi 

Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä