Vai joko tällainen on kaikilla ja itse älysin näiden olemassaolon vasta nyt...
Kosteushälyttimiä
Valvoja: Moderaattorit
-
Alsshon
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kosteushälyttimiä
Tein tänään sellaisen havainnon, että Clas Ohlsonilta saa halpoja joka-akvaristin hermojensäästäjiä. Kävinpä itsekkin tällaisen ja tuntui toimivan. Nyt uskaltaa nukkuakkin yöllä 
-
pasihe
- Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Re: Kosteushälyttimiä
Mutta älä nuku liian sikeästi
. Itselläni oli tuollainen taannoin käytössä kun suodatin petti yöllä ja puski vettä lattialle n. 400 litraa, hälytin huusi pariston tyhjäksi ja minä poika senkun nukuin... Nyt on kolme kappaletta kaapissa käyttämättömänä.
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi
-
Monniliini
- Member

- Sukupuoli: Nainen
Vika tosin ei tainnut olla hälyttimessä, vaan käyttäjässäpasihe kirjoitti:Mutta älä nuku liian sikeästi. Itselläni oli tuollainen taannoin käytössä kun suodatin petti yöllä ja puski vettä lattialle n. 400 litraa, hälytin huusi pariston tyhjäksi ja minä poika senkun nukuin... Nyt on kolme kappaletta kaapissa käyttämättömänä.
-
Alsshon
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Argh! Eihän tästä sitten olekkaan mitään apuapasihe kirjoitti:Mutta älä nuku liian sikeästi. Itselläni oli tuollainen taannoin käytössä kun suodatin petti yöllä ja puski vettä lattialle n. 400 litraa, hälytin huusi pariston tyhjäksi ja minä poika senkun nukuin... Nyt on kolme kappaletta kaapissa käyttämättömänä.
-
lazared
- Starting Member

- Akvaarioseurat: OAS
Joo ja se on oikein kiva tulla kotiin kun suodatinkaapista kuuluu piippiip ja siinä ihmetellessä sukat kastuu...
Mutta kaikin puolin hintaansa nähden hyödyllinen laite jos sattuu olemaan kotona eikä nukukaan niin sikeästi.
Mutta kaikin puolin hintaansa nähden hyödyllinen laite jos sattuu olemaan kotona eikä nukukaan niin sikeästi.
-
Damae
- Junior Member

No kyllä aika sikeästi saa nukkua jos tuohon ei herää! Minun Maxi-Makasiinista ostamani värkki pitää kyllä melkein palovaroittimeen verrattavaa ääntä. Ulkosuodattimen vieressä lattialla olen sitä pitänyt, en siis kaapissa.
Pessimisti ei pety.
Itsellä tuo Clasun kosteushälytin ja siinä on todella surkea piipitys. En kyllä itsekkään heräisi moiseen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
-
Fisutar10
- Elite Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Viesti:
http://www.suntuote.fi/product/121/gsm- ... sewater-4r
Onko jollain kokemuksia kosteushälytinjärjestelmistä? Ovatko hintansa väärttejä kuten tämä? Ajattelin ehkä vuokrakämppään viedä pari akvaariota ja lisäksi tälläinen järjestelmä toisi paremmat yöunet kotivakuutuksen lisäksi.
Elisaviihdekin löytyy, muttei Elisavahtia, johon saisi myös kosteusvahdin.
Minusta tärkeää on saada hälyt erityisesti puhelimeen. Väärä hälyytys kämpässä kun itse ei ole paikalla voisi ehkä aiheuttaa palokunnan tulon kämppään ja lisäksi oven säpälöinnin...toisaalta yöllä olisi näppärä, jos nukkuu ja akvaario alkaisi vuotaa.
Noo, kaikkeen ei voi varautua...
Onko jollain kokemuksia kosteushälytinjärjestelmistä? Ovatko hintansa väärttejä kuten tämä? Ajattelin ehkä vuokrakämppään viedä pari akvaariota ja lisäksi tälläinen järjestelmä toisi paremmat yöunet kotivakuutuksen lisäksi.
Elisaviihdekin löytyy, muttei Elisavahtia, johon saisi myös kosteusvahdin.
Minusta tärkeää on saada hälyt erityisesti puhelimeen. Väärä hälyytys kämpässä kun itse ei ole paikalla voisi ehkä aiheuttaa palokunnan tulon kämppään ja lisäksi oven säpälöinnin...toisaalta yöllä olisi näppärä, jos nukkuu ja akvaario alkaisi vuotaa.
Noo, kaikkeen ei voi varautua...
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi