Huulirihma/juovarihmakalan väreistä

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
marinum
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Huulirihma/juovarihmakalan väreistä

Viesti Kirjoittaja marinum »

Mahtaako näitä huulirihmojen luonnonvärimuotoja vielä löytyä myynnistä vai onko erilaiset värimuunnokset (sunset, rubin ym.) syrjäyttäneet sen?
http://havlova.vera.sweb.cz/images/Colisa_labiosa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse en ole muistaakseni koskaan täälläpäin nähnyt muita kuin noita kokonaan oranssisia jalostusvärimuunnoksia:
http://www.petshop-zoomania.com/BETA,%2 ... 0Lalia.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Juovarihmoja taas en ole nähnyt kuin perusväriä, joita itsellänikin on joskus ollut. Onko tästä edes olemassa värimuunnoksia?
Nämä kaksi lajia kai risteytyvätkin keskenänsä? Millä niitä sitten edes erottaa?
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
laura_t
Starting Member
Starting Member

Re: Huulirihma/juovarihmakalan väreistä

Viesti Kirjoittaja laura_t »

Tuurilla voit löytääkin vielä, kannattaa soitella liikkeisiin. Espoosta Leppävaariossa ja Porvoossa Petpointissa olen näitä luonnonmuotoja nähnyt. Minun mielestä nämä luonnot ovat niin paljon kauniimpia kuin ne oranssit mötkylät.
SirpaN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja SirpaN »

Talvella näin Sellon Faunattaressa (Espoo) huulirihman luonnonmuotoja muutaman. Itse kyllä pidän myös näistä muunnoksista; omasta altaastakin niitä nimittäin löytyy. Tuo luonnonmuoto on kyllä kovin kaunis. Harmi, että niitä on harvoin tarjolla.
Tuge
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Tuge »

Ainakin pari viikkoa sitten oli Helsingissä Itäkeskuksen Megaeläimessä huulirihmakalan luonnonmuotoa. Jäivät silloin kauppaan, kun olivat ilmeisesti kaikki samaa sukupuolta, muistaakseni uroksia.
250 l, 60 l
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”