Nuoliaisten sekaparvi

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
-matokani-
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Nuoliaisten sekaparvi

Viesti Kirjoittaja -matokani- »

Mites olette ihmiset onnistuneesti yhdistäneet eri nuoliaislajeja?
Mitä eri nuoliaisia teiltä löytyy?
Jos tästä on olemassa jo valmiiksi keskustelu (niin kuin varmaan on) niin mut saa ohjata sinne, hakua en kait osaa käyttää, yritin muttei siitä mitään tullut! [:I]
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
Nniina+++
Senior Member
Senior Member

Re: Nuoliaisten sekaparvi

Viesti Kirjoittaja Nniina+++ »

Meillä on 4 verkko- ja 1 vyönuoliainen samassa, kun ei ole kavereita löytyny, hyvin ovat pärjänny, ei mitään kärhämää ja vyö jopa piristyi kun verkot tuli kun aiemmin vaan mulkoili kannonkolostaan ja tuli vain ruoka-aikaan esiin.
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
Lurunen
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Lurunen »

Mulla on samassa altaassa (1200l) tiikerinuoliaisia ja raitanuoliaisia parvet. Onhan noilla kaloilla aikamoinen kokoero, mutta hyvin tulevat toimeen keskenään, tikrut eivät paljoa raitiksista välitä ja välillä raitikset taas seuraa tikruparvea leikkiin. Pari kertaa olen nähnyt tikrun hermostuvan, kun raitanuoliainen yrittää tulla liian tuttavallisesti kylkeen samaan ahtaaseen koloon, mutta kun luolia ja muita piiloja löytyy tarpeeksi, nämäkin ovat jääneet yksittäistapauksiksi. Nuoliaiset ovat ihan mahtavia kaloja, ja välillä olen miettinyt, josko uskaltaisi ottaa vielä kolmatta lajia tuonne, mutta luulen, että nuo kaksi riittävät. Pitää rakentaa toinenkin nuoliaisallas ja ottaa sinne taas toisia lajeja :D
1200l, 250l, 200l, 100 ja 2x60l vesielämää...
pikkulehtikala+
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja pikkulehtikala+ »

Minulle on ainakin akvaarioliikkeen erittäin asian osaava myyjä on sanonut, että eri lajiset nuoliaiset menevät ertittäin hyvin samassa parvessa, että ne eivät ota nokkiinsa siitä... :D
R_R
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja R_R »

Olen samaa mieltä. Riitaa voi tulla, jos tilaa tai ruokaa on liian vähän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”