Kokemuksia Akvaariopajasta?
Valvoja: Moderaattorit
Kokemuksia Akvaariopajasta?
esim silikoonien vaihdosta?
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Kokemuksia Akvaariopajasta?
Mitään tietoa ei ole aikaisemmin ollut kyseisestä liikkeestä mutta mainostivat että tekevät kaikenmalliasia akvaarioita,niin saiskohan noilta nyt sitten kaarevalasisia akvaarioita kun ainoa joka tekee isoa allasta on tietääkseni Wromak. 

Kun mää vaan silä et kun mulla on heidän 2v sitten (vuoden takuulla) silikoonit vaihdettu allas... ja sen silikoonit tekee ilmakuplia sisäänsä...
Akvaariopajan palveluihin olen ollut tyytyväinen. Tänne tehnyt 3 uutta akvaariota, 100L, 128L ja 330L. Ja muualta tulleisiin vanhempiin altaisiin olen vaihdattanut silikoonit neljään. Olen myös uusia päällilaseja tilannut tarvittaessa sitä kautta (entiset kun olen hajottanut vahingossa
) Työn jälkeen olen ollut tyytyväinen ja altaat olleet kauniita = silikoonit nätisti
Altaat tehnyt toivomusten mukaan, 100L kokolasi allas, 128L ja 330L molemmat ylä- ja alakehyksellä. Vanhimmat käytössä olevat altaat ovat 8-10v vanhoja.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Akvaariot: 330L ¤¤ 128L
corgi Remu tipsu Nico
corgi Remu tipsu Nico
irenez kirjoitti:Akvaariopajan palveluihin olen ollut tyytyväinen. Tänne tehnyt 3 uutta akvaariota, 100L, 128L ja 330L. Ja muualta tulleisiin vanhempiin altaisiin olen vaihdattanut silikoonit neljään. Olen myös uusia päällilaseja tilannut tarvittaessa sitä kautta (entiset kun olen hajottanut vahingossa) Työn jälkeen olen ollut tyytyväinen ja altaat olleet kauniita = silikoonit nätisti
Altaat tehnyt toivomusten mukaan, 100L kokolasi allas, 128L ja 330L molemmat ylä- ja alakehyksellä. Vanhimmat käytössä olevat altaat ovat 8-10v vanhoja.
kiva kuulla. Tuo on mun ainoa Akvpaja silikoonattu ja onhan se nätti... mut ne lisäntyvät kuplat ei... pakko viedä 2v vanha allas uudelleen laittoon, tosin Tampereelle...