Onko se mielestänne miten tehokas. Se on minulla 735l altaassa johon tulee kultakaloja

Valvoja: Moderaattorit
En keksi mitään järkevää nimitystä huntupyrstöisille kultakaloille (yms. pallopäille jne) - mutanttihirviö?eprusak kirjoitti:Kiitos neuvosta ja todella mieltä ylentävästa kommentista rakkaita lemmikkejäni kohtaan
No joo , ehkä niin mutta 735l ja kaytännössä n.700l/h tunnissa pumppaava suodin kultakaloille liikaa?Jartsu kirjoitti:Mutta tosiaankin jokainen tekee "makkaran mieleisekseen" ja mitään autuaaksi tekevää nyrkkisääntöä ei ole?
Onko sinun aqua todellakin "jokaiseen" huntupyrstöisiö kultakaloja sivuavaankaan aiheeseen tultava jakamaan mielipidettäsi. Eiköhän se nyt ole jo tiedossa. Niin täällä kuin tuolla toisellakin palstalla.aqua2002 kirjoitti:En keksi mitään järkevää nimitystä huntupyrstöisille kultakaloille (yms. pallopäille jne) - mutanttihirviö?eprusak kirjoitti:Kiitos neuvosta ja todella mieltä ylentävästa kommentista rakkaita lemmikkejäni kohtaan
Ja ilmeisesti sinulla on näitä x-kultakaloja, niin ehdottomasti riittävästi suihkuputkia yhteenlitettynä. Ne vaivaiset kalat eivät jaksa räpiköidä virtausta vastaan..
Jaa, minun omat henkilökohtaiset kokemukset ovat osoittaneet, että huntupyrstöinen ei siedä kovaa virtausta. Tyynessäkin uinti on nykivää menoa. Ehkä teillä on jotain super-kultiksia sitten - tai luokittelet kovan virtaukset eri tavalla kuin minä. Ja kyllä, on kokemuksia kultakaloista.Piitulainen kirjoitti:Hyvin ovat jaksaneet uida virtausta vastaan ja ihan räpiköimättä. En ymmärrä miksi intät asiasta ja kaloista joista sinulla ei ole mitään tietoa.
Kysyjä kysyi, onko liian tehokas ja vastasin, että mutanttihirviöille voi olla liian tehokas, jollei virtausnopeutta tapa.En minäkään haluaisi että kultakaloista tehtäisiin kaikenmaailman jalostusmuotoja. Niitä kuitenkin tehdään siitä huolimatta. Sitä ei muuta miksikään se, että pahoitat näitä kaloja omistavan henkilön mielen kommenteillasi jotka eivät edes varsinaisesti liity asiaan.