NORDEALLA kultakala säästöpossussa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
NORDEALLA kultakala säästöpossussa
NORDEAN VERKKOPANKIN etusivulta yläosasta klikkaa r a h a s t o s ä ä s t ä m i n e n , niin aukeaa näkymä, jossa kultakala on läpinäkyvässä vaaleansinisessä säästöpossussa. Laitoin kohteliaan viestin heille, jossa selitin, miksi se on tuomittavaa ja Suomen eläinsuojelulainsäädännön vastaista. Pyysin vaihtamaan sen toisenlaiseksi, sekä laitoin ruksin kohtaan: haluan vastauksen.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: NORDEALLA kultakala säästöpossussa
Olisko kyseessä kuitenkin ihan kuvamanipulaatio eikä aito tilanne?
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Mies
Uskoisin että se olisi kuvamanipulaatio, vaikka itse en sitä nähnytkään. Kohtelias huomautus on paikallaan, mutta en usko että juuri se kuva mitenkään aloittelijoita kaidalle tielle kaada. Kiva huomio kuitenkin. Mitäs ne vastasi sieltä? 

-
- Starting Member
Animaatiohan tuo tais olla...
Vaikka ei hyvähän se on, että viedään eteenpäin akvaariotietoutta 

720l Ahvenia, 450l Malaweja, 400l Etelä-Amerikkaa, 150l Kasveja, 2x100l Tyhjänä
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Vähän ehkä mielipiteitä jakava tai tulkinnanvarainen asia.
Onko nordeassa rahojaan pitävällä yhtä hyvä fiilis, kuin kultakalalla säästöpossussa? Vai onko nordeassa vaan kultaa? Vai onko siellä vaan kultakaloja, eikä mitään valuuttaa? Aitoa kultaa, katinkultaa vai fisunkultaa? Mulla ei aivosolut hiffaa, että mitä mainoskikan keksijällä on päässä pyörinyt. Toki en itse mainosta nähnyt, kun en jaksanut ablockin asetuksia muuttaa.
Onko nordeassa rahojaan pitävällä yhtä hyvä fiilis, kuin kultakalalla säästöpossussa? Vai onko nordeassa vaan kultaa? Vai onko siellä vaan kultakaloja, eikä mitään valuuttaa? Aitoa kultaa, katinkultaa vai fisunkultaa? Mulla ei aivosolut hiffaa, että mitä mainoskikan keksijällä on päässä pyörinyt. Toki en itse mainosta nähnyt, kun en jaksanut ablockin asetuksia muuttaa.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
"Aloita rahastosäästäminen nyt. Ja anna säästöpossullesi uusi elämä" hmmmjaa...Hilleri kirjoitti:Vähän ehkä mielipiteitä jakava tai tulkinnanvarainen asia.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY
No joo, kyllä toi lause aika harhaanjohtavaa on jos noin mainostetaan.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Viimeaikaisten käräjillä käsiteltyjen, Nordean rahastoista virinneiden sijoituskiistojen perusteella väittäisin, että mainoksen tarkoitus on osoittaa että rahastosijoituksissa säästösi sulavat kätevästi taivaan tuuliin ja tyhjän possun voit sitten tarpeettomana laittaa muuhun käyttöön
(No ei, leikillänihän minä, älä nyt suutu herra Nordean pankinjohtaja. -Siellähän kun ne meikäläisenkin rahat makaa, tosin ei rahastoissa).

528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
^Loistava tulkinta!memma kirjoitti:Viimeaikaisten käräjillä käsiteltyjen, Nordean rahastoista virinneiden sijoituskiistojen perusteella väittäisin, että mainoksen tarkoitus on osoittaa että rahastosijoituksissa säästösi sulavat kätevästi taivaan tuuliin ja tyhjän possun voit sitten tarpeettomana laittaa muuhun käyttöön.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)