Valkopilkkutauti
Valvoja: Moderaattorit
Valkopilkkutauti
Palettivälskärillä on nyt sitten tämmönen. Kaveri hinkkas itseään kiveen joten rupesin kattomaan lähempää ja täynnä loisiahan tuo on. Karantteeniallasta ei ole eikä sitä varmaan kurkkupurkkiin kannata laittaa. Onko se nyt sitten niinsanotusti herran haltuun vai voinko vaikuttaa selviämiseen järkevin keinoin? Ja kuinka suuressa vaarassa ompi loppukalasto kokemaan saman kohtalon? Altaassa on keltavälskäri, 2 vuokkokalaa sekä keltanen tokko paletin lisäksi.
Re: Valkopilkkutauti
Itse en tekisi muuta kuin antaisin kaiken ruoan höystettynä valkosipulilla. Useimmiten nuo pilkut häviävät kunhan kalan stressi vähenee. En tiexdä onko altaassa tapahtunut jotain muutoksia mistä paletti olisi voinut hermostua...
Tilanne on hyvä niinkauan kuin tuo kala syö tarjottua ruokaa.
Toinen mitä voi koittaa on makeavesikylpy. En itse vielä tässä tilanteessa sitl koittaisi.
Tilanne on hyvä niinkauan kuin tuo kala syö tarjottua ruokaa.
Toinen mitä voi koittaa on makeavesikylpy. En itse vielä tässä tilanteessa sitl koittaisi.
Re: Valkopilkkutauti
Muutoksia on tuon keltavälskärin ja muutamien uusien korallien saapuminen kolmisen viikkoo takaperin. Muuten ei ole myllätty puoleen vuoteen. Oisko se sitten tuo uusi kaveri joka vanhaa stressaa. Täytyy tuota valkosipulia lisäillä ruuan sekaan josko vitamiinit auttaisi. Kiitos vinkistä.