Innostu sitte noi pikkupskiaiset mätimään kotivuokkonsa päällä olevan kiven kattoon. Kovin harvinaistahan tämä ei taida olla, mutta päätin silti raportoida. Kalojen käytöksessä ei ole ollut sen kummallisempaa muutosta aiempaa. Ainoa, mihin olen kiinnittänyt huomiota on se että jo jonkunaikaa ovat kalat viihtyneet omissa vuokoissaan.
Nyt aloin ihmettelemään kun yhtäkkiä olivatkin innoissaan samassa vuokossa ja sillon huomasin kudun alkaneen.
Mun tuurilla noi munat kuoriutuu kaikki ja poikasetkin selviää. Sit on nurkat turvoksissa noita kakkapäitä:)
Tässä vielä pientä videota toimituksesta.
Samettivuokkokalat kutee
Valvoja: Moderaattorit
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Re: Samettivuokkokalat kutee
On se aina kivaa kun vaavit ovat tyytyväisiä
Kudun aikaan suosittelen pitämään käsiä pois altaasta, eukot ovat aiiiikas epäsuotuisassa hormoonitasapainossa silloin 

Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Toi eukko on hormoniepätasapainonen ihan kroonisesti. Saa kauheen raivarin ku näkee punasta. Tulee ja purasee ihan kunnolla kumihanskoja. Tonne ei voi kuvitellakkaan mitään punasta kalaa. Olis mielenkiintosta laittaa sinne vaikka joku punanen gorgonia ja kattoo ku se silppuu sen kolmessa sekunnissa:D
naiset...
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Meri-Lapin Akvaristit ry
- Sukupuoli: Mies
Meillä nuo 2 vuokkispariskuntaa tiä mitään seksistä.. Olen jo miettiny, että pitääkö niitä alkaa kädestä pitäen opettaan 

Käyttöohjeet on nössöjä varten. Ei tiedolla, Ei taidolla vaan Tuurilla!