Kultakalan värinvaihto?
Valvoja: Moderaattorit
-
Koukku 70
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Kultakalan värinvaihto?
Varmaan normaalia, mutta onkohan kuinka yleistä, vajaassa vuodessa muuttua täysin oranssista, täysin valkoiseksi( päälaki jäi punaiseksi, ehkä). Ihan vain mielenkiinnon ja mielenrauhan takia, jos jollain tietoa tai kokemusta
Terve ja hyvinvoiva 
Se, että jos minä olen väärässä, niin ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä olisit oikeassa.
Re: Kultakalan värinvaihto?
On normaalia ja suht yleistäkin. Kultakalat saattavat vaihtaa parikin kertaa väriä elämänsä aikana. Olen kasvattanut useita poikasia aikuisikäisiksi ja huomannut että väri varsinkin ensimmäisen vuoden aikana vaihtuu usein.
Mullakin on yksi lähes valkoinen 3 vuotias naaras joka vielä 2 vuotta sitten oli täysin punainen. Kelta-mustista poikasista tulee yleensä punaisia tai oransseja. Kaikenmoista värinvaihtoa oon nähnyt.
Mullakin on yksi lähes valkoinen 3 vuotias naaras joka vielä 2 vuotta sitten oli täysin punainen. Kelta-mustista poikasista tulee yleensä punaisia tai oransseja. Kaikenmoista värinvaihtoa oon nähnyt.
350L
-
Koukku 70
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Re: Kultakalan värinvaihto?
Kiitos 
Se, että jos minä olen väärässä, niin ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä olisit oikeassa.