Kysymys viisaammille?
Uusi harrastaja kun olen niin haluaisin tietoja/kokemuksia muilta Malawi/Mbuna harrastajilta. Olen perustamassa 280 l malawi allasta ja alustavasti suunnittelen mitä lajeja ja kuinka monta akvaarioon kannattaisi hankkia. Olen kuullut että jotkut pitävät pelkästään koirasaltaita niiden värikkyyden takia. Onko yleensäkään järkevä idea ?
Siis mielipiteitä,,,, kenellä on kokemusta "all male malawi" altaista ja onko jotain erityisvaatimuksia tuollaisen pitämiseen. Esim. yhteensopivat lajit, kalojen määrä, ym ?
Kiitos etukäteen.
t.jussu
Koiraiden allas?
Valvoja: Moderaattorit
-
kalahullu123
- Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Koiraiden allas?
Ei mitään kokemusta, eikä juurikaan tieto, mutta muistelen lukeneeni joskus, että 1kpl (koiras) per laji. Eikä yhtään naarasta, koska koiraat voivat ruveta taistelemaan siitä. Jan76 voi kertoa enemmän.
240L MALAWI:
Trematocranus placodon, Placidochromis phenochilus Tanzania, Protomelas fenestratus Pombo reef, Copadichromis borleyi, Synodontis multipunctata ja Aulonocara stuartgranti Cobwe.
KUVA/VIDEOGALLERIANI
Trematocranus placodon, Placidochromis phenochilus Tanzania, Protomelas fenestratus Pombo reef, Copadichromis borleyi, Synodontis multipunctata ja Aulonocara stuartgranti Cobwe.
KUVA/VIDEOGALLERIANI