sinirapu

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mire
Junior Member
Junior Member
Viestit: 81
Liittynyt: 21:33, 01.03.2012
Sukupuoli: Nainen

sinirapu

Viesti Kirjoittaja mire »

mulle tuli asustaan sinirapu,ei ole kovin montaa päivää vielä kerinnyt olemaan,mutta olen alkanut miettimään kuinka usein siis siniravut syö? :O kun joka päivä siis annan sille ruokaa,tänään ostin kurkkuakin että jos siitä innostus,mut ei..kävelee vaan yli...näin lyhykäisyydessäni kysyn :D
mire
Junior Member
Junior Member
Viestit: 81
Liittynyt: 21:33, 01.03.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: sinirapu

Viesti Kirjoittaja mire »

ja onko normaalia kun toi rapu menee samaa "ympyrää" tuolla akvassa...en oo siis nähny sen syövän vaik ruokaa tuol pohjalla on.. ja en oo ku kerran vaan nähnyt kun menny piiloon hetkeks..kun oon lukenut et tykkäävät olla piilossa...niin tuo ei kyllä ole..
vjappine
Starting Member
Starting Member
Viestit: 25
Liittynyt: 20:14, 03.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: nummela

Re: sinirapu

Viesti Kirjoittaja vjappine »

itselläni vaeltaa myös kokoajan. Piiloon menevät vain allasta siivotessa.
mire
Junior Member
Junior Member
Viestit: 81
Liittynyt: 21:33, 01.03.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: sinirapu

Viesti Kirjoittaja mire »

Joo toi käveli aika tiuhaan pari päivää nyt on jo joutunut kerran pari etsimään rapua akvasta,joka oli löytänyt piilon itselleen ruukusta :) ja syönytkin jo.. Kai meikäläinen vähän ihmetteli kaikenlaista vaikka lukenut kaikenlaista siniravuista mutta silti iskee kysymyksiä.. :) Toi tykkää kauheesti kiipeillä kasveissä,nytkin vaan möllöttelee kasvissa. :D Kaverin rapu on sellanen yksilö joka möllöttää vaan piilossa ettei pahemmin näe sitä ,mut tuossa yksi päivä olikin kalan napannut suihinsa :( Toivon ettei mun rapuni lisää ruokalistallensa mun kalasia :mrgreen: Mut minkäs sille sit voi :) Mutta on noi ravut vaan niin ihania,voi jestas :)
Miss_Molton
Senior Member
Senior Member
Viestit: 802
Liittynyt: 11:34, 27.01.2008
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Re: sinirapu

Viesti Kirjoittaja Miss_Molton »

Mulla kaikki neljä rapua ovat nuorina vaeltaneet ja touhunneet paljonkin, sitten noin yli vuotiaina (kaksi neljästä selvinnyt niinkin pitkään) ovat vähän rauhoittuneet. Mun sinirapu kuukahti reilu kolmevuotiaana, saksipuolena. Ehti se viettää rauhallisempaa eloa melkein vuoden. Viimeiset 3-6 kuukautta söi kyllä välillä, muttei sillä mikään kiire ollut ja möllötti paljon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”