Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon
Lähetetty: 10:02, 31.03.2012
Tämä asia ei varsinaisesti akvaarioharrastukseen kuulu millään tavalla, mutta ajattelin kysyä teiltä, mitä mieltä olette - voiko tällaista mainostaa täällä:
Tässä nimittäin olisi kansalaisporukalla yhdessä synnytetty adressi. -Tavoitteena oikeudenmukaisempi ja inhimillisempi tulevaisuus hoito-, kuntoutus- ja sosiaalipalveluissa. Saa jakaa ja allekirjottaa, jos kuulostaa tärkeälle ja järkevälle - asialle, jonka puolesta on syytä liputtaa. ♥
Adressin syntyyn käynnistävänä tekijänä oli Aamulehden artikkeli autistisesta Oskarista. Adressi laajeni kirjoittaessa koskemaan kaikkia, jotka joskus hoitoa, kuntoutusta ja tukea tarvitsevat - siis meitä kaikkia. Erityisesti vedotaan niiden puolesta, jotka eivät syystä tai toisesta pysty itse pitämään puoliaan - lasten, vammaisten, vanhusten, pakolaisten...
Tässä nimittäin olisi kansalaisporukalla yhdessä synnytetty adressi. -Tavoitteena oikeudenmukaisempi ja inhimillisempi tulevaisuus hoito-, kuntoutus- ja sosiaalipalveluissa. Saa jakaa ja allekirjottaa, jos kuulostaa tärkeälle ja järkevälle - asialle, jonka puolesta on syytä liputtaa. ♥
Adressin syntyyn käynnistävänä tekijänä oli Aamulehden artikkeli autistisesta Oskarista. Adressi laajeni kirjoittaessa koskemaan kaikkia, jotka joskus hoitoa, kuntoutusta ja tukea tarvitsevat - siis meitä kaikkia. Erityisesti vedotaan niiden puolesta, jotka eivät syystä tai toisesta pysty itse pitämään puoliaan - lasten, vammaisten, vanhusten, pakolaisten...