Sivu 1/1

Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon

Lähetetty: 10:02, 31.03.2012
Kirjoittaja miranda
Tämä asia ei varsinaisesti akvaarioharrastukseen kuulu millään tavalla, mutta ajattelin kysyä teiltä, mitä mieltä olette - voiko tällaista mainostaa täällä:

Tässä nimittäin olisi kansalaisporukalla yhdessä synnytetty adressi. -Tavoitteena oikeudenmukaisempi ja inhimillisempi tulevaisuus hoito-, kuntoutus- ja sosiaalipalveluissa. Saa jakaa ja allekirjottaa, jos kuulostaa tärkeälle ja järkevälle - asialle, jonka puolesta on syytä liputtaa. ♥

Adressin syntyyn käynnistävänä tekijänä oli Aamulehden artikkeli autistisesta Oskarista. Adressi laajeni kirjoittaessa koskemaan kaikkia, jotka joskus hoitoa, kuntoutusta ja tukea tarvitsevat - siis meitä kaikkia. Erityisesti vedotaan niiden puolesta, jotka eivät syystä tai toisesta pysty itse pitämään puoliaan - lasten, vammaisten, vanhusten, pakolaisten...

Re: Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon

Lähetetty: 11:20, 31.03.2012
Kirjoittaja carpenter 123
Mielestäni voi mainostaa. Kävin allekirjoittamassa ja laitoin eteenpäin. Toivottavasti muutkin. :D

Re: Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon

Lähetetty: 13:34, 31.03.2012
Kirjoittaja ÄmHoo
Tässä fb-ryhmässä voi paneutua vammaisten arkea koskeviin oikeuksiin vähän enemmänkin: https://www.facebook.com/#!/ihmisoikeud ... ten.arkeen

Re: Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon

Lähetetty: 14:09, 31.03.2012
Kirjoittaja urppis
Täällä yks hoitsu on allekirjoittanut! Kaikki mukaan!

Re: Inhimillistä järkeä hoitotyötä koskevaan päätöksentekoon

Lähetetty: 23:37, 31.03.2012
Kirjoittaja miranda
Hienoa - Kiitos! ♥