Oikein kivannäköinen otus
Olisikos kellään lisätietoa tämän kalan allasvaatimuksista, ihanteellisista allasolosuhteista, tmv.?
Valvoja: Moderaattorit

Olettanen että ko. liike sijaitsee eräässä prisman liikekeskuksessa, ja voinen kertoa, että kyseiset myynnissä olevat lapsukaiset omaavat kyllä pyrstöt ja ovat ihan suomessa syntyneitä ja tervettä sakkia. Joo, sitä ei pidä kieltäminen, ettäkö olisivat jalostuksen tuotetta ja niin edelleen, mutta laitatteko boikottiin jokaisen kultakaloja myyvän liikkeen? Kysynpähän vain. Kyseiset affenlapset ovat vahinkolapsia ja oletettavasti ansaitsevat kivan akvaariokalan elämän siinä missä kuplapäiset ja teleskooppisilmäiset kultakalatkin, puhumatta isoista papukaija-affenista.kirahvi1 kirjoitti: Älä osta näitä ja laita se liikekin boikottiin, joka näitä myy. Kyseessä on hybridilajin lyhytruumiinen jalostusmuoto, jolla on ilmeisiä terveysongelmia. Tässä kuvassa on thaimaassa viljeltyjä pyrstöttömiä papukaijoja:
Nyt täytyy kompata, tällä foorumilla menee nää jutut aina vähä liika överiksi (no millä harraste foorumilla ei?) Mutta jos jotain huvittaa ostaa minkälainen asia/esine/eläin tms. niin kyllä SÄ sen saat ostaa eikä tarvitse ketään boikotoida sen takia mitä myy, saati sitten sen takia mitä joku myy jossain thaimaassa tai sanoo intternetissäTia-Teresia kirjoitti:Olettanen että ko. liike sijaitsee eräässä prisman liikekeskuksessa, ja voinen kertoa, että kyseiset myynnissä olevat lapsukaiset omaavat kyllä pyrstöt ja ovat ihan suomessa syntyneitä ja tervettä sakkia. Joo, sitä ei pidä kieltäminen, ettäkö olisivat jalostuksen tuotetta ja niin edelleen, mutta laitatteko boikottiin jokaisen kultakaloja myyvän liikkeen? Kysynpähän vain. Kyseiset affenlapset ovat vahinkolapsia ja oletettavasti ansaitsevat kivan akvaariokalan elämän siinä missä kuplapäiset ja teleskooppisilmäiset kultakalatkin, puhumatta isoista papukaija-affenista.kirahvi1 kirjoitti: Älä osta näitä ja laita se liikekin boikottiin, joka näitä myy. Kyseessä on hybridilajin lyhytruumiinen jalostusmuoto, jolla on ilmeisiä terveysongelmia. Tässä kuvassa on thaimaassa viljeltyjä pyrstöttömiä papukaijoja:

Ja Mä oon miettinyt et niihin on varmaan risteytetty jotain pehmonallea, niin nössyköitä ovat luonteeltaan verrattuna muihin affeniin.Quu007 kirjoitti:No papukaija-ahvenet jotka mulla on niin on aivan ihania luonteeltaan...oon ihan myyty niiden suloiseen olemukseen,uteliaaseen luonteeseen ja muutenkin..

Kirjoitin liian kärkkäästi, myönnän ja pahoittelen.kirahvi1 kirjoitti:Teilaus ja paheksunta nro1.