Apua ulkosuodattimen valintaan
Valvoja: Moderaattorit
Apua ulkosuodattimen valintaan
Olen päättänyt vaihtaa 180 litraisen altaan mattosuodattimen ulkosuodattimeen. Allasta vaihtaessa myös mittasuhteet vähän vaihtuivat, eikä matto enää istu uusiin mittoihin niin hyvin, kuin pitäisi. Altaassa on tällä hetkellä maton lisäksi sisäsuodatin.
En ole koskaan omistanut ulkosuodatinta, joten pyydänkin apua. Mihin sitä oikein pitäisi kiinnittää huomiota tuollaista valitessaan?
Saavutetaanko "ylimitoitetulla" ulkosuodattimella etua, eli kannattako valita teholtaan se isompi vai pienempi vaihtoehto?
En ole koskaan omistanut ulkosuodatinta, joten pyydänkin apua. Mihin sitä oikein pitäisi kiinnittää huomiota tuollaista valitessaan?
Saavutetaanko "ylimitoitetulla" ulkosuodattimella etua, eli kannattako valita teholtaan se isompi vai pienempi vaihtoehto?
Re: Apua ulkosuodattimen valintaan
http://www.akvaarioon.fi/epages/TP.sf/f ... 1708220436
http://www.akvaarioon.fi/epages/TP.sf/f ... 1708202562
Miten esimerkiksi nämä (linkit yllä):
Eheim professionel 3 250
tai
Eheim classic 2213+?
http://www.akvaarioon.fi/epages/TP.sf/f ... 1708202562
Miten esimerkiksi nämä (linkit yllä):
Eheim professionel 3 250
tai
Eheim classic 2213+?
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Minä jättäisin ainakin toistaiseksi nuo Prof 3:t kaupan hyllylle niistä ilmenneiden vuoto-ongelmien takia. Korvaava vaihtoehto olisi eXperience 350 (entinen 2226). Tai sitten täällä AW:ssa aika paljon kehuja saanut JBL Cristal Profi e1501.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Tietoa, saako tuota JBL:ää Suomesta?Sam Salonen kirjoitti:Minä jättäisin ainakin toistaiseksi nuo Prof 3:t kaupan hyllylle niistä ilmenneiden vuoto-ongelmien takia. Korvaava vaihtoehto olisi eXperience 350 (entinen 2226). Tai sitten täällä AW:ssa aika paljon kehuja saanut JBL Cristal Profi e1501.
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Pitäisi ainakin löytyä Helsingin Akvaariokeskuksessa, toissa viikolla sellainen ainakin oli hyllyssä.pisarat2 kirjoitti:Tietoa, saako tuota JBL:ää Suomesta?Sam Salonen kirjoitti:Minä jättäisin ainakin toistaiseksi nuo Prof 3:t kaupan hyllylle niistä ilmenneiden vuoto-ongelmien takia. Korvaava vaihtoehto olisi eXperience 350 (entinen 2226). Tai sitten täällä AW:ssa aika paljon kehuja saanut JBL Cristal Profi e1501.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Toisaalta taas jos haluaa päästä halvalla ja huoltomukavuus ei tarvi olla huipputasoa niin noita Eheimin Classicceja saa halvalla uutena ja käytettynä. 2215 pienempää ei kannattane ottaa, on sen verran tehoton peli kuitenkin.
Maahantuojana toimii Suomen Akvaariotukku jolla toimitukset säännöllisesti koko suomeen. Kannattaa soittaa sinne: 09-836 6420 ja kysellä lähintä jälleenmyyjää.pisarat2 kirjoitti:Tietoa, saako tuota JBL:ää Suomesta?Sam Salonen kirjoitti:Minä jättäisin ainakin toistaiseksi nuo Prof 3:t kaupan hyllylle niistä ilmenneiden vuoto-ongelmien takia. Korvaava vaihtoehto olisi eXperience 350 (entinen 2226). Tai sitten täällä AW:ssa aika paljon kehuja saanut JBL Cristal Profi e1501.
Hienoa
Kiitos!
Kiitos!