Kuopiolaisten Aquaristikshopin tilaus

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tilli
Junior Member
Junior Member

Kuopiolaisten Aquaristikshopin tilaus

Viesti Kirjoittaja tilli »

Naksu, Miijja, Ana, Lehdykkä, Jani.B

Olen yrittänyt parin kolmen päivän ajan soitella tuloksetta putiikkiin (puhelu menee vastaajaan). Näyttää siltä, että ainoa mitä voi tehdä, on tilauksen uusiminen :roll: .

Tarvitsetteko vielä samoja tavaroita Aquaristikshopista? Vastailkaa piakkoin, uusin tilauksen kun saan kaikilta tiedon. Uusia tilaajia ei tähän soppaan enää tarvita, mikäli joku näkee tilanteen houkuttelevana :cry: .
Miijja
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Miijja »

Minä ainakin ne samat tuotteet tarvitsen. Eli minun puolesta voit tilauksen uusia.
höpötihöpöti
tilli
Junior Member
Junior Member

No, peruttakoon tämä. Lupasivat juuri puhelimessa laittaa paketin postiin. (Uskon vasta kun näen.)
Miijja
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Miijja »

Toivottavasti ne nyt sen sitten postiin laittaisivat, kerta niin lupasivat.. :frown:
höpötihöpöti
tilli
Junior Member
Junior Member

Niinpä. Tilauksen status on yhä "order received". Eli eipä pitänyt se lupaus lähettää eilen, katsotaan nyt. En tilaa uutta akvaariota ennen kuuin suodattimet on hyppysissä.
Arsca
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Arsca »

tilli kirjoitti:Niinpä. Tilauksen status on yhä "order received". Eli eipä pitänyt se lupaus lähettää eilen, katsotaan nyt. En tilaa uutta akvaariota ennen kuuin suodattimet on hyppysissä.
Tilasin Itse 4.2. sieltä netin kautta. Tilaus on edelleen tuossa "order received" tilassa vaikka eilen tuli maili että olisi paketti postitettu. Koitin kanssa useaan otteeseen soitella, mutta vastaajaan meni joka kerta.

Sitten lähetin toissa päivänä mailin että perutaan kauppa kun eivät vaivaudu ees kyselyihin vastaamaan. heti tuli vastaus....

Aquaristik.net:in kanssa ei ollut mitään ongelmia toimituksien kanssa ja paketti tuli viikossa, pitää pysytellä näköjään siinä...
tilli
Junior Member
Junior Member

Arsca kirjoitti:Tilasin Itse 4.2. sieltä netin kautta.
Kuulepas, meikäläiset tilasivat 18.12, joten ollaan ihan varmasti suurempia marttyyreja :mrgreen: .
Arsca
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Arsca »

tilli kirjoitti:Kuulepas, meikäläiset tilasivat 18.12, joten ollaan ihan varmasti suurempia marttyyreja :mrgreen: .
No ei tässä marttyyreiksi ruveta... [;)]

Sitä vaan että pieni uhkaus vaisi olla paikallaan niin tulee asioihin vauhtia...

Ihmetyttää vaan että sieltä ei vaivauduta vastaamaan viesteihin ja puhelin on vastaajassa kokoajan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”