PunaAaveTetra nyppii?

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nes81
Starting Member
Starting Member
Viestit: 15
Liittynyt: 15:02, 05.03.2014
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

PunaAaveTetra nyppii?

Viesti Kirjoittaja Nes81 »

Huomasin äsken että taistopojulta nypitty päivän aikana iso osa helmaa. Ainoa mikä tulee mieleen on uusimmat tulokkaat puna aavetetrat.
Onko kukaan muu huomannut tällaista? Olin siinä käsityksessä että nuo tetrat eivät olisi samankaltaisia nyppijöitä kuin barbit.
Taistopojuraasu piilottelee nyt kantojen alla kasvien välissä ja käy pinnalla platyjen ympäröimänä turvassa :/ tetroja väistelee jos kohdalle sattuu.
Elena_
Member
Member
Viestit: 432
Liittynyt: 18:39, 21.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: PunaAaveTetra nyppii?

Viesti Kirjoittaja Elena_ »

Todennäköisesti tetrat. Monet tetrat on oikeita pikku piraijoita, onhan ne samaa sukuakin. Eli kalat eri altaisiin.
Nes81
Starting Member
Starting Member
Viestit: 15
Liittynyt: 15:02, 05.03.2014
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Re: PunaAaveTetra nyppii?

Viesti Kirjoittaja Nes81 »

No mä olen sen verran kevyen luokan harrastaja ettei mitään vara allasta ole. Katsotaan nyt rauhoittuuko meno yön yli, jos ei niin tarttee ettiä Taistolle uusi koti :(
Tuhi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 18:51, 08.02.2014
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: PunaAaveTetra nyppii?

Viesti Kirjoittaja Tuhi »

Minulla ruusutetrat popsivat kardinaalitetroja :( Joten voivat toisiaankin nyppiä. Jos ei ole toista allasta, johon ahmatit tai syönnin kohteeksi joutuneen kalan voi sijoittaa, niin paras on antaa pois. Ottavat varmaan takaisin liikkeeseenkin, jos ovat melko uusia hankintoja. Minä sain palauttaa ruusutetrat ja sain rahatkin takaisin.

Mieti vain, kummat haluat pitää, taistelukalan vai tetrat. Minä pidin kardinaalitetroistani enemmän ja siksi luovuin ruusutetroista.
128l monen vuoden tauon jälkeen :) 3xkääpiörihmakala, 18xkardinaalitetra, 6xpiikkisilmä, 1xmaatiaispartamonni.
56l: Kääpiörihmakalan poikasia kasvamassa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”