Kuinka monta kiekkoa teillä on?
Valvoja: Moderaattorit
Kuinka monta kiekkoa teillä on?
Ehkä tämä aihe on ollut jo aiemminkin mutta ihan uteliaisuuttani kyselen, että kuinka paljon teillä muilla on kiekkoja tällä hetkellä ja onko tulossa ehkäpä lisääkin? Meillä on 15 kiekkoa ja vieläkin tuntuu siltä, että kiekkokuume nostelee ajoittain päätään. Onkohan tämä harrastus koskaan "valmis".. 

Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
...kirjoita hitaasti
Taitaapi olla + 20 kpl viljeltyä kiekkokalaa, omaa tuotantoa, bankokin tuomisia, sekä kaverin viljelemiä, kalojen koon ollessa 5-20 cm.
Muuten kemiin onnea perheelisäyksen johdosta...
Timppa
Muuten kemiin onnea perheelisäyksen johdosta...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Timppa
Terve kaikki,
Minulla on viisi, koska 325-litraiseen ei enempää mahdu. Seuraava akvaarioni on varmasti 720-litrainen, johon aikuisia kiekkokaloja tulee ainakin 12.
Onko joillakin tänne kirjoittavilla kokemusta luonnosta pyydystetyistä? Onko vesiarvojen kanssa tarkempaa kuin viljellyillä?
T. KS
Minulla on viisi, koska 325-litraiseen ei enempää mahdu. Seuraava akvaarioni on varmasti 720-litrainen, johon aikuisia kiekkokaloja tulee ainakin 12.
Onko joillakin tänne kirjoittavilla kokemusta luonnosta pyydystetyistä? Onko vesiarvojen kanssa tarkempaa kuin viljellyillä?
T. KS
"Kyllä pH on saatava nollaan!"
No jos oikein valita saa niin CHIVAS REGAL:liahan sitä tottakai juodaan kun sinä maksat...patu kirjoitti:Kiitos, kiitosJa suuret kiitokset Timpalle avusta.
Ps. Mikä on mieli Whisky merkki?

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
niinhän se on, mutta olisipa kiekkojen lääkitseminen yhtä helppoa kuin meikäläisen.TiHe kirjoitti:Juuri näin, onhan kalojen hoitajatkin laitettava "loiskuurille" välillä.jorge13 kirjoitti:eli isännälle kunnon matokuuri ja kiekoille kirkasta vettä.patu kirjoitti:
Sillähän ne pieni loraus aika ajoin veden vaihdon yhteydessä, tosin vaihtajan kurkkuun.