Intiaaninsulkien lisääntyminen?
Valvoja: Moderaattorit
Intiaaninsulkien lisääntyminen?
Voiko lisääntyä seura-akvassa, joka on n. 100 litrainen ja kaloina taistelukala koiras ja kääpiömonnisisa?
Meillä inkkarit syövät kutemisen jälkeen itse kutunsa. Koko sakki hyökkää palleroiden kimppuun heti. Ei ole koskaan yhtään jäänyt josta olisi jotain tullut.
Muistaakseni jossain luki, että pari pitää siirtää kutemaan toiseen purkkiin jossa on jokin muovi tms. ritilä alla johon munat vajoavat etteivät vanhemmat pääse syömään niitä. Sitten vanhemmat pois altaasta kun ovat kuteneet.
Muistaakseni jossain luki, että pari pitää siirtää kutemaan toiseen purkkiin jossa on jokin muovi tms. ritilä alla johon munat vajoavat etteivät vanhemmat pääse syömään niitä. Sitten vanhemmat pois altaasta kun ovat kuteneet.
Tässä seurassa on parempi olla hullu kuin tervejärkinen, silloin on paljon helpompaa.
Mulla on lisääntynyt inkarit 300- litraisessa, tosin vain yksi onnistui selviämään hengissä aikuiseksi. Tai oikeestaan se on vielläkin aikapieni, ui kovasti muiden mukana. Lehtikalatkin näyttää jättävän sen rauhaan. Mulla on akvaariossa isot jaavansaniais kasvustot ja näissä se on varmaan piilotelut.
Huomasin sen vasta kun olin vähän karsimassa akvaarion kasvustoa!
Huomasin sen vasta kun olin vähän karsimassa akvaarion kasvustoa!