Käärmekalan loppu..:´(

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
zisse
Junior Member
Junior Member

Käärmekalan loppu..:´(

Viesti Kirjoittaja zisse »

No nyt se sitten tapahtui...Lähdettiin eilen aamulla kiireellä ja lähinnä laitoin otuksille valot ja vippasin ruuat..Illalla ajattelin että annan surviaisia käärmeelleni..Eipä löytynyt luikerteliaa mistään... :| Etsittiin kantojen alta ja katselin jaloistani..Kunnes, akvaarion alta löytyi... :cry: Hoh sitä huutoa kun 5-v tyttöni tajusi kalan kuolleen.. 8O Siinä ei auttanut mitkään puheet..Itki ja huusi kuinka hänen ainoa kärmekalansa on kuollut,eikä hän näe koskaan enää tämän syövän...."Mä en kestä tätä elämää" huusi lopuksi... :roll: Olin juuri tiputtanut veden pinnan alas juuri ettei kala tulisi ulos...No, näköjään tuli..Arvatkaa kuka lähtee ostamaan kansilaseja tänään? Ja uutta käärmettä.... :roll: *huoh*
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies

Jälkiviisas toteamus

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tähän voisin sanoa että mitäs minä sanoin. Jokaiseen käärmekalakeskusteluun, mihin olen vastannut, olen painottanut kansilasien tärkeyttä. Itselläni on tullut 2 käärmistä pihalle altaasta. Molemmilla kerroilla on ollut kansilasit ja kala on tullut juuri siitä epätodennäköisestä pikkureiästä ulos mistä en olisi sen koskaan uskonut edes mahtuvan.

Pahoittelen menetystänne. Tämä kaikille muillekkin opiksi kun käärmekalaa suunnitellaan hankinnaksi. Ensin tiiviit lasit, sitten käärmekala 8O
zisse
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja zisse »

Totta, olet aivan oikeassa ja minä juuri tuon saarnan tarpeessa.. :roll: [:I] Yli vuoden tuo luikertelija tuolla pysyi..Vieläkin ihmettelen että se tuli ulos,mutta minkäs teet... *kansilaseja ostamaan menossa* :( Suloinen otus muuten..ehdottomasti purkkini symppis...oli... :cry:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”