Tapetit akvaarioon sopiviksi.

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Albiinomonni
Starting Member
Starting Member

Tapetit akvaarioon sopiviksi.

Viesti Kirjoittaja Albiinomonni »

Kyllä tämä nyt vähän asiaan liittyy. Omistan 75litran akvaarion ja 100 litran, samassa huoneessa. Pitaisi hankkia uudet tapetit. Mikä väri korostaisi akvaarioita :D Entä miten "siirrän" akvaarioni kun tapetoidaan? :o
subavdi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja subavdi »

Akvaarion siirto on helpompi vastattava. Siina ei auta kuin tyhjennys. Itse olen joskus uskaltanut siirtaa 189 litraisen pelkalla veden tyhjennyksella eli hiekat altaassa, kun allas on nostettu jalustan varassa ylos ja minulla on ollut apuna toinen kantaja. Nain altaan pohja ei ole paassyt vaantymaan nostettaessa. Kalat ja kasvisto ovat toki olleet operaation ajan vadeissa.

Entapa akvaarion vareja korkostava tapetti. Niin makuasioista on paha kiistella. Tumma tausta toki toisi akvaarion varit kirkkaammin esille, mutta taitasi olla synkkaa muutoin, varsinkin jos huone on pieni...
Meilla toisen akvaarion vieressa on "nokian sininen" kaiutin ja hyvin ovat silmat jopa siihen tottuneet. :mrgreen: Kaupastahan on saatavilla lahes saman savyista taustapaperia...

P.S. Pahoittelen, etta kayttamallani koneella ei ole skandinaaveja.
-Noniin. Nyt sinä sitten juutuit kunnolla kiinni, sanoi Pikku Myy - Olet liian paksu.
-EI. Puut kasvavat liian lähekkäin, vastasi Muumi.
-Hengitä ulos! Jatkoi Pikku Myy.
Albiinomonni
Starting Member
Starting Member

Semmoinen vaaleahko sininen mutta toisaalta tumma sopisi :roll:
Pitää miettiä :D Entä kun toinen, 75 litran, akvaario on piiitkällä pöydällä jota nyt ei ainakaan voi nostaa :|
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Mä päätin että kun meillä on todella tylsät valkoiset seinät niin ostan sellaisia muovisia köynnöskasveja mitä laitan seinille. ei sentää koko seinää peittoon vaan sinne sen tänne. Voisi olla kivan näköinen :)
Mja
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Mja »

Miksi muovisia? Meillä oli monta vuotta kultaköynnös, joka pari viimeistä vuottaan kiersi olohuoneen ympäri. Valitettavasti se ei kestänyt pitempää muuttoa Jyväskylästä rovaniemen maalaiskuntaan, kun joutui olemaan pidempään "paketissa". Mutta uutta vartta on kasvamassa.
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Muovisia siksi että minun hoidossani (ja kasveja syövän koiran....) oikeat eivät elossa pysyisi kovin kauaa. toiseksi, meillä seinät on betonia ja "työkalottomana" ihmisenä en pysty seinille hyllyjä tms laittamaan kasveja varten. Vasarajja saan naputeltua niitä pieniä koukkuja seinille ja saan niihin muovikasvit roikkumaan [;)]

Mutta sitten kun minussa herää se viherpeukalo ja kun saan niin ison talon missä voin eristää yhden huoneen koirilta niin meille tulee takuulla oikeita kasveja akvaariohuoneeseen :)
Albiinomonni
Starting Member
Starting Member

Tämä köynnös on vähän liian hankala toteutettava minulle :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”