Hei,
olen saanut ongelmakseni polttiaiseläimiä vai mitä ne olivatkaan. Ja luin haulla että flubenolilla häviävät.
http://www.beepworld.de/members84/garne ... amente.htm
Tämän mukaan siitä sanotaan etttä "geignet" (ilmeisesti saa käyttää) ravuille mutta ovatko kotilot vaarasssa? Kyseessä pari tiikerikotiloa enkä niitä tahdo tuhota.
mutta jos siirrän tiikerit turvaan, tuonko takaisin nuo polttiaiset kun siirrän ne takaisin?
Polttiaiseläimet, katkaravut ja kotilo
Valvoja: Moderaattorit
-
Muffe
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Omenakotilot, kuten varmaan tiikerikotilotkin ovat hyvin emme-tykkää-myrkyistä laatua. Lisäksi tuosta flubenolista saattaa jäädä jäämiä pohjahiekkaan. Täällä on ollut jonkin aikaa sitten tuolla rainin tekemässä aiheessa, joka kertoo hänen suomeen tuomista omenakotiloista, jollain oli ilmeisesti kuollut 6(?) omenakotiloa lääkejäämien(?) takia.
Poikkesi muuten vähän noista tiikerikotiloista..
Poikkesi muuten vähän noista tiikerikotiloista..
-
iiputti
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
tiger, oletko jo koittanut pitää olioita nälässä muutaman päivän?
Mulla on tähän asti kaikista altaista hävinnyt hydrat pelkällä ruoan pitämisellä minimissä muutamia päiviä. Kaikenlainen pikkuhippusta veteen pöllyyttävä ruoka pois vähäksi aikaa, tilalle granulaatteja ja vihanneksia. Hydrat nappaavat sen pikkuhippusen ravinnokseen ja lisääntyvät kuin rutto-> ei hippusia-> ei ruokaa hydrille.
Mulla on tähän asti kaikista altaista hävinnyt hydrat pelkällä ruoan pitämisellä minimissä muutamia päiviä. Kaikenlainen pikkuhippusta veteen pöllyyttävä ruoka pois vähäksi aikaa, tilalle granulaatteja ja vihanneksia. Hydrat nappaavat sen pikkuhippusen ravinnokseen ja lisääntyvät kuin rutto-> ei hippusia-> ei ruokaa hydrille.
Suojele mastiffia pienenä, niin se suojelee sinua suurena.
no en kyllä ole.
siispä paasto iski just. laitan vaan kurkunpalan noille tai pohjagranulaatteja.
ne varmasti ovatkin saaneet paljon ruokaa sillä noille mahd. poikasille tuolla murtovedessä oon laittanut spirulina jauhetta pelkästään sekä välillä tälle makeanveden puolellekin.. joten just parasta safkaa niille.
paastolle siis. tänks vihjeestä
siispä paasto iski just. laitan vaan kurkunpalan noille tai pohjagranulaatteja.
ne varmasti ovatkin saaneet paljon ruokaa sillä noille mahd. poikasille tuolla murtovedessä oon laittanut spirulina jauhetta pelkästään sekä välillä tälle makeanveden puolellekin.. joten just parasta safkaa niille.
paastolle siis. tänks vihjeestä