Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Pelattu on.
Sain käteni kipeäksi hiiren naksuttelusta, joten olen tehnyt periaatepäätöksen, jonka mukaan pelin pelaaminen on minulta kielletty.
Addiktoidun näet suht nopeasti.
Jos nyt joku sattui katsomaan sen frendien jakson, jossa Chandlerin käsi kramppasi koukkuun liiasta pelaamisesta, (oliko pacman vai mikä..) niin samantyyppistä kramppausta oli illalla täällä ja jos muistaisin mitä unta näin niin varmaan ois tuosta kyseisestä pelistä.
Mitäköhän ötiäisiä valaan jälkeen tulee...
"No kyllä se oikeestaan on kaunis. Jos pimeessä katsoo ja siristää silmiä."
Ja miten sen typerän robotin näköisen alienin saa tapettua mikä ampuu aina kaikki mun hyvinsyötetyt kalat..?
Todella typerä, mutta addiktoiva peli!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
lagi kirjoitti:Tjaa... Minullapa ei. Miten tuossa pelissä saa syötettyä niitä toisia kaloja?
Ne syövät pikkukaloja.
Mitä tulee robotinnäköisiin alieneihin, en ole vielä nähnytkään niitä. Mutta miten eliminoidaan paksut, keltaiset alienit? Voiko niille syöttää kalanruokaa tai jotain? Joo, voi, kokeilin jo. Mutta se ampuva robottialien näyttää vaikealta. Pitääkö sitä vain ampua, riittääkö se vai pitäisikö posauttaa potionilla?
Viimeksi muokannut Saara, 00:16, 05.12.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minua addiktoi joskus tuo peli liiaksikin (kiitos vaan, tältä AW:n messulaudalta siihen löysin aikoinaan linkinkin). Argh! Niin raivostuttava yksinkertaisuudessaan, mutta silti sai minutkin
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.