Mietiskelin tuossa millaisen äänenvaimentimen tarvitsisin, mikäli altaassa olisi läpivienti ja löysin nuo otsikossa mainitut versiot.
Dursoista tuntuvat kaikki puhuvan, mutta onko joku kokeillut (onko jollain käytössä) tuota Stockmannia?
Plussapuolella olisi ainakin tuo pienempi tilavaatimus, mutta mitä muita eroja noilla kahdella tyypillä on ja kumman eduksi?
Durso vs. Stockman
Valvoja: Moderaattorit
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Durso vs. Stockman
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Itse olen käyttänyt vähän tuon Stockkan tapaista viritelmää. Tuollaisessa on sellainen hauska ominaisuus, että jos äänenvaimentimen yläpäässä oleva reikä tukkeutuu, se alkaa toimia lappona ja vettä tulee vähintäänkin riittävästi. En ole oikein keksinyt, miten varmistaisin tuon reiän aukipysymisen, varsinkin kun minulla tuo ylivuoto sijaitsee altaan puolella, päällä on kansilasi ja ylivuotoputken ja kansilasin välissä on tilaa varmaan alle 10mm.
/jari
Re: Durso vs. Stockman
Molempia olen kokeillut, nyt on käytössä "perinteinen" Durso, Stockmann oli käytössä aikanaan kun käytössä oli ylivuotolaatikko ja rajallisesti tilaa. Mitään eroa en noissa huomannut, syy miksi "kaikki" käyttävät Dursoa, on se että sen valmistus on huomattavasti helpompaa kun ainoa modaus mitä pvc-osille pitää tehdä on reiän poraaminen ilmalle. Näin ainakin luulisin...Kaizu kirjoitti:Mietiskelin tuossa millaisen äänenvaimentimen tarvitsisin, mikäli altaassa olisi läpivienti ja löysin nuo otsikossa mainitut versiot.
Dursoista tuntuvat kaikki puhuvan, mutta onko joku kokeillut (onko jollain käytössä) tuota Stockmannia?
Plussapuolella olisi ainakin tuo pienempi tilavaatimus, mutta mitä muita eroja noilla kahdella tyypillä on ja kumman eduksi?

-Sami