Ai, niin, piti sanomani, että merivesi alkaa kiinnostamaan entistä enemmän! Haluaisin hieman osviittaa, että mistä saisi tietoa, mitä maksaa (olen kuullut/luullut että hyvin paljon)? Jostainhan se on aloitettava.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Muhonen Vaan, aloittelija landelta
Valvoja: Moderaattorit
Olen sitä mieltä ettei asia voisi juuri enemmän olla toisin päin.Muho kirjoitti:Olen kai ajatellut ettei meriveteen ole saatavilla yhtä "hauskoja" ja "mielenkiintoisia" kaloja kuin makeaan. Mitä mieltä olette, merimiehet- ja naiset?
Se ei edes rajoitu kalohin, itsellä kalat ei edes oikeastaan kiinnosta vaan se kaikki muu näyttelee pääosaa.proto kirjoitti:Olen sitä mieltä ettei asia voisi juuri enemmän olla toisin päin.Muho kirjoitti:Olen kai ajatellut ettei meriveteen ole saatavilla yhtä "hauskoja" ja "mielenkiintoisia" kaloja kuin makeaan. Mitä mieltä olette, merimiehet- ja naiset?
Olikohan kirjoittaja pitänyt meriakvaariota ennen vaiko jälkeen 90-luvun? Nykyisin suurin yksittäinen turhauttava tekijä on varmaankin levä ja siitä irtipääseminen. Mikäli sitä levää siis tulee liikaa eikä lähde millään pois.Muho kirjoitti:kirjoittaja kertoi, että "meriakvaario oli hyvin turhauttavaa, kallista, kalat herkkiä" yms..."hyvä harraste ihmiselle jolla ei ole tarpeeksi haasteita elämässään"
Jos ei ole varaa ostaa kirjallisuutta niin ei ole varaa myöskään ostaa ja harrastaa merivesiallasta!jusa kirjoitti:Jos haluat merivesialtaan, parasta olisi ensin ostaa hyvää kirjallisuutta. Säästää myöhemmin monelta päänvaivalta ja maksaa varmuudella itsensä takaisin. Jos ei ole varaa ostaa kirjoja niin netistäkin voi tietoa etsiä, mutta netin tiedosta pitää kyetä suodattamaan se paska pois. Ilman esitietoa aiheesta se voi olla hyvinkin vaikeaa.
jusa kirjoitti:Se ei edes rajoitu kalohin, itsellä kalat ei edes oikeastaan kiinnosta vaan se kaikki muu näyttelee pääosaa.proto kirjoitti:Olen sitä mieltä ettei asia voisi juuri enemmän olla toisin päin.Muho kirjoitti:Olen kai ajatellut ettei meriveteen ole saatavilla yhtä "hauskoja" ja "mielenkiintoisia" kaloja kuin makeaan. Mitä mieltä olette, merimiehet- ja naiset?
Futasiko tuo kuva jollain muulla? Mulla ei toiminut. Selaimena Mozilla 1.0:n geckoon pohjautuva Chimera.
Ainakin minulla toimi hyvin, selaimena Mozilla 1.1 (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826) ja alustana w2k.dsl kirjoitti:Futasiko tuo kuva jollain muulla? Mulla ei toiminut. Selaimena Mozilla 1.0:n geckoon pohjautuva Chimera.