Kalastaja ja akvaristi samalla kertaa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
karhjo43
Junior Member
Junior Member

Kalastaja ja akvaristi samalla kertaa

Viesti Kirjoittaja karhjo43 »

Niin. Onko jonkun mielestä kalastaminen raaka touhua? Minä kyllä tykkään kalastamisesta ihan yhtä paljon kun akvaarion pidosta. Pistäkää kommenteja!

Kiitos.
tiger
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tiger »

mä en ole mikään kalastaja sinänsä. Mutta satunnaisella mato-ongella käyn jos joku laittaa madon koukkuun. Verkkoja nostelen myös ja otan kaloja pois ja perkaan. Ruoka kalat on eri juttu kun noi akvaarioni sintit.

Tosin isoja haukia sitten pelkään. Niitä kun on pirun vaikea saada veneessäkään hengiltä. Viimeksi siskon kanssa meinas 5 kg hauki tulla ihan ongelmaksi kun sai leukansa mun saappaaseen ja sisko mätki puulla mun varpaita eikä hauen päätä! 8O

Onneksi vihdoin tokeni ja päästiin ilman hörppäystä takas rantaan. Se oli kyllä lähellä. Multa lähti siinä hujakassa kahdesta varpaasta kynnet mustumaan.

Turvallista kalastusta vaan.. ehkä näin ei voi käydä kun minä en ole mukana häsläämässä. Pikkusiskokin on hyvä kalastaa minuun verrattuna ;)
Jario
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jario »

Ei mun mielestä kalastus ole "julmaa". Kesällä kalastan suht paljon ja talvella pilkin jos ehdin.
juusoL
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja juusoL »

Perhokalastusta tulee harrastettua, ja munkaan mielestä ei ole mitään pahaa siinä.
Skroik
Senior Member
Senior Member

Re: Kalastaja ja akvaristi samalla kertaa

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”