Sävyisä parikala seura-akvaarioon
Valvoja: Moderaattorit
Sävyisä parikala seura-akvaarioon
Luki akvaariokaupan altaan kyljessä. Kaupattiin palettikaloja. Eikös täälläkin sanottu, että riesa? Mihin sitä pieni ihminen luottaa, jos kaupassa kaupataan tälleen?

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Säyseys on katsojan silmässä. Kyllähän oskarillekkin saa rakennettua "seura-akvaarion", lajit vaan valkataan sen mukaan. Mielestäni esim. monet pallokalat ovat erittäin säyseitä, ja luonnehtisin myös omia kääpiöitäni samalla termillä. Riippuu ihan seurasta
.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Sävyisäksi voisi kyseistä kalaa kyllä mainostaa, riesaksi sen tekee lisääntyminen. Ne kutee siis helposti ja usein!
Itse olin melkoisessa pulassa kun altaassa oleva pariskunta lisääntyi koko ajan
Ja tunnollisesti vahti poikasia. Oli melkoinen homma haavia vikkeliä kaloja kun olivat myyntikokoisia.
Paikallinen akvaariokauppias sai myyntiin mukavan määrän poikasia. Oli tosin jossain vaiheessa sitä mieltä että "joko taas?"
Mitään muuta negatiivista sanottavaa palettikaloista ei ole kuin tämä melkoinen kutuaktiivisuus.
Itse olin melkoisessa pulassa kun altaassa oleva pariskunta lisääntyi koko ajan

Paikallinen akvaariokauppias sai myyntiin mukavan määrän poikasia. Oli tosin jossain vaiheessa sitä mieltä että "joko taas?"
Mitään muuta negatiivista sanottavaa palettikaloista ei ole kuin tämä melkoinen kutuaktiivisuus.