Kaksi tainta samassa purkissa
Valvoja: Moderaattorit
Kaksi tainta samassa purkissa
Onko kukaan muu huomannut että jos kaupasta ostaa esim miekkakasveja niin siinä istutuspurkissa onkin kaksi kasvia?
Mulla on käynyt näin nyt 2 kertaa peräkkäin kun olen jättimiekkoja ostanut. Kaiken lisäksi toi miekkakasvi (tai noi miekkakasvit) minkä ostin keskiviikkona kukkii nyt jo tuolla akvaariossa.
Täälläpäin nuo jättimiekat maksaa siinä 5 euron kieppeillä, mutta kun niitä on kaksi purkissa niin nehän eivät maksa käytännössä paljoo mitään.
Miksi noita kasveja laitetaan samaan purkkiin suseampia? siksikö että jos toinen ei kasva niin toinen ehkä kasvaakin?
Mulla on käynyt näin nyt 2 kertaa peräkkäin kun olen jättimiekkoja ostanut. Kaiken lisäksi toi miekkakasvi (tai noi miekkakasvit) minkä ostin keskiviikkona kukkii nyt jo tuolla akvaariossa.
Täälläpäin nuo jättimiekat maksaa siinä 5 euron kieppeillä, mutta kun niitä on kaksi purkissa niin nehän eivät maksa käytännössä paljoo mitään.
Miksi noita kasveja laitetaan samaan purkkiin suseampia? siksikö että jos toinen ei kasva niin toinen ehkä kasvaakin?
-
crisse_83
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Itse ostin viime keväänä eräältä harrastajalta kasan kasveja ja joukkoon kuului erittäin tuuhea n. 40cm korkea ja leveä jättiläismiekkakasvi joka kotona sitten lähemmin tutkiessa jakautuikin aivan ilman väkivaltaa tai teräaseita neljäksi "taimeksi"
. Yksi oli huomattavasti suurempi kuin muut ja kaksi pienintä olivat vain n. 10-25cm:n korkuisia.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)