Ottavatko akvaariokaupat kaloja?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Vesihaisuapina
Starting Member
Starting Member

Ottavatko akvaariokaupat kaloja?

Viesti Kirjoittaja Vesihaisuapina »

Heido!

Ottavatko akvaarioliikkeet kaloja vastaan? Vaikka jos antaa ilmaiseksi? :roll: Minulla olisi antaa niille kultakala jonka kaveri minulle antoi lopettaessaan akvaarion. Hän piti sitä noin 50l altaassa, minulla ei ole sopivaa allasta tuolle mustalle kalalle. Asustaa nyt parhaillaan 57l ja etsii kotia :|
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Ottavat aika usein ja harvemmin maksavat niistä mitään. Soita lähiliikkeisiisi ja kysy ;).
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Vesihaisuapina
Starting Member
Starting Member

Adrianna kirjoitti:Ottavat aika usein ja harvemmin maksavat niistä mitään. Soita lähiliikkeisiisi ja kysy ;).
Joo niin teen. Tai käsken isännän soittaa. :) Ruokaanhan jotkut vaihtavat? Kennel Shopilla eivain ole noita kotisivuja. :? Noo... Puhelinluotteloa vain selaamaan. Kun kerran aina saan alennustakin (Oli viisasta ostaa se noin 60l allas). Uskon että saan helpostikkin jotain huonolaatuista kalanruokaa kaloista. No saa nyt nähdä kun isäntä tulee töistä :mrgreen:
samara
Senior Member
Senior Member
Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)

Viesti Kirjoittaja samara »

Ottavat ja maksavatkin niistä.Olen myynyt mm. monnisia ja jopa partiksia.
"Eiku rytkyjä."
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996)
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20066
Vesihaisuapina
Starting Member
Starting Member

Minulle tuli 57l akvan mukana se tummaleväpleko. Onneksi sain sen myytyä :D
Vesihaisuapina
Starting Member
Starting Member

Tietääkö kukaan onko tuolla Kokkolan kallentorin Kennel Shopilla emailia? Kotisivuja ei näytä olevan vaikka olen etsinyt kovasti :?
Morrgan
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morrgan »

Ei taida olla emailia, tai en ainakaan ole koskaan löytänyt. Mutta soittohan onnistuu helposti. ;)
remy
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja remy »

Vesihaisuapina kirjoitti:Tietääkö kukaan onko tuolla Kokkolan kallentorin Kennel Shopilla emailia? Kotisivuja ei näytä olevan vaikka olen etsinyt kovasti :?
Sinuna en tarjoaisi sitä kultakalaa siihen liikkeeseen. Yritä saada kultakalaharrastajalle suoraan. Tuskin kaupan myyntialtaassa olis sen paremmat olosuhteet ku sun 57:ssa. Ainakaan siinä liikkeessä... :?
wantukka
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja wantukka »

Mutta sieltä se saisi ehkä nopeammin kodin itselleen. Kultakaloja vissiin harvemmin ostetaan tämän palstan avulla ja jos kukaan tuttu ei ota kalaa niin mielestäni paras vaihtoehto on myydä se liikkeeseen.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Siellä se luultavasti saisi vieläkin huonomman kodin... [}:)]
Kaikkein parastahan olisi jos saisi myytyä harrastajalle, niinkuin remy sanoi. :D
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Ainakin Kuopiossa ottavat ja mikäs sen parempi myyntikala, jonka voi myydä useampaan kertaan :P
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”