Monniklubi
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Monniklubi
On hämärä muistikuva tästä seurasta joskus vuosien takaa. Onko sitä enää edes olemassa? 

-
- Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Pistettiin pillit pussiin jo muutamia vuosia sitten.
Ei oikein löytynyt innokkaita/joutilaita ihmisiä pyörittämään toimintaa.

Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Minäkin tuen Monniklubin toimintaa ja voisin harkita siihen liittymistä. 
Onko täällä aiemmin toiminnassa mukana olleita?

Onko täällä aiemmin toiminnassa mukana olleita?
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
- Member
Olin jäsen ja muistona enää hiirimatto...

Voisin kyllä taas liittyä jos klubi saataisiin heräteltyä henkiin.

Voisin kyllä taas liittyä jos klubi saataisiin heräteltyä henkiin.
1080L Malawi
1080L Malawi
-
- Junior Member
Itse olisin myös kiinnostunut asiasta!
Olisin lisälsi joutilas ja vapaaehtoinen, jos saatais joku porukka monniklubia pyörittämään uudelleen! (jos joku vaan kertoo mitä pitäisi tehdä)
Olisi varmaan ihan terveellistä saada jotain tekemistä surun keskellä. (meidän poika siis kuoli synnytyksen yhteydessä kesäkuun alussa).
Olisin lisälsi joutilas ja vapaaehtoinen, jos saatais joku porukka monniklubia pyörittämään uudelleen! (jos joku vaan kertoo mitä pitäisi tehdä)
Olisi varmaan ihan terveellistä saada jotain tekemistä surun keskellä. (meidän poika siis kuoli synnytyksen yhteydessä kesäkuun alussa).

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ensin pitää selvittää, kuka on paperilla Monniklubin puheenjohtaja ja ketkä ovat hallituksen jäseniä. Sitten vaaditte aikaan yhdistyksen kokouksen ja liitytte jäseniksi - ja hankitte uuden hallituksen, mikäli vanha ei ole valmis toimimaan.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
- Junior Member
-
- Member
Oltiin siellä kokouksessa sillä päivämäärällä...
1080L Malawi
1080L Malawi
Pertti Rassi , pjEnsin pitää selvittää, kuka on paperilla Monniklubin puheenjohtaja ja ketkä ovat hallituksen jäseniä.
Mika Kaukonen, sihteeri
Pekka Sivander, jäsen
Markku Varjo, jäsen
xxx, rahaston hoitaja
Ilmestyneet lehdet:
http://www.kolumbus.fi/pekka.sivander/n ... tusivu.htm
Itse itseäni lainaten:
Tämä aktivisuus ilmiö on todettu varmasti kaikilla seuroilla.Fakta kuitenkin on ettei aktiivisia jäseniä ole ilmaantunut tarpeeksi, jotka olisivat valmiita tuottamaan tekstiä tai järjestämään / kehittämään toimintaa. Kiinostuneita on mutta tosipaikan edessä katoavat takavasemmalle. ei ole Pertin tai parin muun asia vetää yksinään klubia.
Omana mielipiteenäni olen sitä mieltä että Suomessa monniharrastus tulee jatkumaan todennäköisesti yksilötasolla ja seuran vuosikymmen ja funktio on käytetty.
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Olisiko jollain siis oikeasti jotain uutta tarjottavaa Monniklubin toiminnan osalta? Jäsenten puutteeseenhan seura ei kuollut vaan nimenomaan tietopohjan kapenemiseen ja vastuullisten henkilöiden kyllästymiseen. Joku risteilyprojekti minulle tulisi mieleen sellaisena joka voisi puhaltaa seuraan uutta henkeä mutta aiempia ongelmiahan sekään ei missään tapauksessa riitä ratkaisemaan.
Olimmekohan me vielä viimevaiheissa Liisan kanssa tilintarkastajia? Ja miten minulla on muistikuva että pj:ksi valittiin jossain vaiheessa Markku Varjo, ehdittiinkö Pertti valita vielä takaisin ennen lopettamispäätöstä vai heittääkö muistini?
Alkaisi nyt jo jotain edes tapahtua, tämä kesä tässä lähinnä alkaa jo kypsyttää. HAS:in toimintaa ja SM-liigan pelien alkua odotellessa...
Olimmekohan me vielä viimevaiheissa Liisan kanssa tilintarkastajia? Ja miten minulla on muistikuva että pj:ksi valittiin jossain vaiheessa Markku Varjo, ehdittiinkö Pertti valita vielä takaisin ennen lopettamispäätöstä vai heittääkö muistini?
Alkaisi nyt jo jotain edes tapahtua, tämä kesä tässä lähinnä alkaa jo kypsyttää. HAS:in toimintaa ja SM-liigan pelien alkua odotellessa...

-
- Advanced Member
Jos nyt ensin selviää mitä se toiminta on ollut.maisu kirjoitti:Olisiko jollain siis oikeasti jotain uutta tarjottavaa Monniklubin toiminnan osalta?

Mika, satutko tietämään mistä saisi käsiinsä Monniklubin papereita? jos aletaan herättelemään tätä projektia henkiin. Mulla on takataskussa parikin monni-fani-puuhatätia... Itseni mukaan lukien

Ne on minulla kaikki, kun olen virkaatekevä sihteeri edelleen.Mika, satutko tietämään mistä saisi käsiinsä Monniklubin papereita?
Olitte ja ehdittiin Pertti valita uudelleen.Olimmekohan me vielä viimevaiheissa Liisan kanssa tilintarkastajia? Ja miten minulla on muistikuva että pj:ksi valittiin jossain vaiheessa Markku Varjo, ehdittiinkö Pertti valita vielä takaisin ennen lopettamispäätöstä vai heittääkö muistini?
Lay down your soul to the gods rock `n' roll