Plankton Apua kaivataan :)

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
patu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: FOMA #6
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Plankton Apua kaivataan :)

Viesti Kirjoittaja patu »

Nurkassa tällä hetkellä tarpeettomana Grotechin phytobreeder 250 ja haluaisin saada sen toimintaan mutta ku ei ossoo käyttää, josko joku joka käyttää tai on käyttänyt osaisi avustaa alkuun?

Yv:llä voi vaikka laittaa puhelin numeron niin mie pirautan :) Haagan Markolla oli ainakin joku aika sitten samanlainen myynnissä jospa sen ostaja olisi jo opetellut käytön ja auttaisi.
kloun
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kloun »

Terve, mulla on Haagan phytolaitteet, mutta en ole kerkinyt niitä vielä käyttöön otta. Kun mulla on tarkoitus muutta akvaarioni Virosta tänne Hesaan, niin laitan sen vasta tässä toimintaan [;)] . Katotaan nyt ensiks kuinka se muutto onnistuu, tulee varmaan olemaan aika monimutkainen juttu :roll:
patu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: FOMA #6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja patu »

kloun kirjoitti:Terve, mulla on Haagan phytolaitteet, mutta en ole kerkinyt niitä vielä käyttöön otta. Kun mulla on tarkoitus muutta akvaarioni Virosta tänne Hesaan, niin laitan sen vasta tässä toimintaan [;)] . Katotaan nyt ensiks kuinka se muutto onnistuu, tulee varmaan olemaan aika monimutkainen juttu :roll:
Soitin Markolle ja sain hyviä ohjeita, nyt luulisin että saan homman toimimaan, puuttuu vain ymppi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”