Ja sitten tilavaatimus? Tällä hetkellä akvassa (243 l) on yksi vanha partisukko, raitanuoliaisia 3 kpl ja 1 touhu ja 2 piikkisilmää (siis nämä olivat niitä pohja-asukkeja
Touhunuoliainen ja raitanuoliainen
Valvoja: Moderaattorit
-
Viiksivallu
- Junior Member

- Viestit: 69
- Liittynyt: 13:34, 28.04.2006
- Paikkakunta: Oulu
Touhunuoliainen ja raitanuoliainen
Kysymys kuuluu: voivatko nämä eri nuoliaiset "olla parvi"? Vai pitääkö molempia olla vähintään 4?
Ja sitten tilavaatimus? Tällä hetkellä akvassa (243 l) on yksi vanha partisukko, raitanuoliaisia 3 kpl ja 1 touhu ja 2 piikkisilmää (siis nämä olivat niitä pohja-asukkeja
)
Ja sitten tilavaatimus? Tällä hetkellä akvassa (243 l) on yksi vanha partisukko, raitanuoliaisia 3 kpl ja 1 touhu ja 2 piikkisilmää (siis nämä olivat niitä pohja-asukkeja