Pallopartalevä
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Pallopartalevä
OI,ihastuin ikihyviksi niihin järvenpään faunattaressa!
Onko se helppo ja onko se kannattava sijoitus akvaarioon?
Monta niitä voi ottaa,tietty hintakin rajoittaa jo.
Voiko niitä jakaa kahtia?
Onko se helppo ja onko se kannattava sijoitus akvaarioon?
Monta niitä voi ottaa,tietty hintakin rajoittaa jo.
Voiko niitä jakaa kahtia?
Eläimellinen emäntä;on koiraa,on kissaa ja nyt vielä allas ja karvanaamainen ihana mies <3
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on yksi pallurainen kasvimaljassa. Omasta mielestäni se on hyvinkin helppo kasvi. Maljassani ei ole virtausta, joten välillä joudun sitä vähän pyörittelemään paikasta toiseen, jotta sen muoto säilyisi ja se saisi valoa joka puolelle. Tietääkseni pallopartalevää voi jakaa, mutta se saattaa menettää nätin muotonsa ja siitä voi tulla sellainen retale... Pallo lisääntyy itse jakautumalla, joten ainakin itse mielummin odotan sitä tapahtumaa, kuin aloitan reppanaa itse silpomaan.
Pallopartalevä kerää itseenä akvaarion likaa ja nöyhtää, joten sitä kannattaakin välillä vähän huuhtaista puristelemalla sitä varovasti vedessä. Hankintamäärästä en osaa sanoa mitään, sehän on varmaan ihan ostajan harkinnassa.
Pallopartalevä kerää itseenä akvaarion likaa ja nöyhtää, joten sitä kannattaakin välillä vähän huuhtaista puristelemalla sitä varovasti vedessä. Hankintamäärästä en osaa sanoa mitään, sehän on varmaan ihan ostajan harkinnassa.

-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on tuollainen pallolassa ollut nyt kuukauden päivät, ja ainakin vielä näyttäisi ihan tykkäävän olostaan. Imunuoliaiset sieltä käyvät välillä nöyhtää pemottamassa, ei ole millänsäkään. Olen kanssa tuon huuhtaissut joka toinen vedenvaihtokerta, kun tosissaan kerää mukavasti kaikki irtoroskat vedestä. Mulla lämmintä 26, eikä nyt ainakaan heti ole ottanut nokkiinsa, vaikka joidenkin tietojen mukaan viihtyy paremmin viileässä vedessä. Tarkoittanee, ettei tuota kannata minnekään kiekkolaan lykätä. 

Se mikä ei tapa, traumatisoi.
-
- Member
-
- Junior Member
- Viesti:
Mulla hajosi pallura ja siivosin sen pois. Toissapäivänä kuitenkin huomasin jättäneeni palan sitä näemmä akvaan, sinne oli nimittäin ilmestynyt uusi pallero
Pieni vielä, mutta katsotaan nyt mitä siitä tulee, tuleeko mitään.

Terkuin, Mari P
http://www.rabbitrush.com/
http://www.rabbitrush.com/