Mistä voi ostaa valaisimia?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
JJf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 74
Liittynyt: 20:30, 06.10.2006
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Mistä voi ostaa valaisimia?

Viesti Kirjoittaja JJf »

Tarvitsisin valaisimen akvaariooni. Ajattelin ennen kauppoihin lähtöä katsella hintaluokkia netistä. Mutta olen selannut läpi koko internetin, eikä mikään liike tunnu myyvän valaisimia. Akvaariokeskuksen sivut ovat ainoat, joissa mainittiin valaisimista, mutta sielläkään ei näkynyt hintoja. Ovatko valaisimet salakauppiaiden heiniä vai pitääkö taas tehdä kaikki itse alusta alkaen? Kertokaa minulle, mistä voi ostaa valaisimia. Tai mistä päin nettiä näkee niiden hintoja.
"Äiti toivoi pojasta poliisia tai pappia, mutta tuli intiaani" Jarkko Martikainen, YUP
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:06, 07.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Hintatarjouksia kannattaa kysellä suoraan liikkeistä. Jonkinverrna hinnat vaihtelevat.

Akvaarion loisteputkivalaisimia myydään eläintarvikeliikkeissä yms, ylipäätään sellaisissa missä on myytävänä akvaariotavaraa. Kaikkia pituuksia ei välttämättä hyllystä löydy mutta hyvä kauppa tilaa asiakkaalle tuotteen.
JJf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 74
Liittynyt: 20:30, 06.10.2006
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJf »

Höh. Niin mä vähän epäilinki. Että pitää alkaa soitella. Se vaan tuntuu nettiaikaan kasvaneesta niin hankalalta.
"Äiti toivoi pojasta poliisia tai pappia, mutta tuli intiaani" Jarkko Martikainen, YUP
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:06, 07.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

JJf kirjoitti:Höh. Niin mä vähän epäilinki. Että pitää alkaa soitella. Se vaan tuntuu nettiaikaan kasvaneesta niin hankalalta.
Aina voi laittaa myös sähköpostia [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”