
Edit: ei muuten mutta tuo hain mallisuus...

Meillä 'tyttö' ja 'poika' otot oli vähän eri näköiset ja tuo pitkäkuonoinen oli mun mielestä tyttö.MHS kirjoitti: ..Lisäksi mielestäni pitempi kuonoinen laji kuin "perus-otot", vai mitä mieltä muut ovat?..
Ja se on niin kivaa...piraja kirjoitti:Tiedän joo, että saa eivätkä paljon maksa. Pointti oli just siinä askartelussa - haluaisin ITSE askarrella.