Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja jiippari
18:00, 26.08.2007
Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
Aihe: 200L räjähti
Vastaukset: 65
Luettu: 18746

Tuo halkeaman muoto kyllä kertonee sen, että on notkumisen vuoksi haljennut: 1. halkeama ei ulotu (ainakaan en sitä kuvasta nähny) päihin asti, joka kertoo sen että keskellä isoin jännitys joka johtuu keskikohdan puutteellisesta tuesta 2. samoin halkeaman muodosta (tuollainen "kumpu") voi ...

Siirry tarkennettuun hakuun