Ja akvaario on 110l.
Haku löysi 20 tulosta
- 14:10, 08.11.2009
- Keskustelualue: Hoito, ongelmat ja kalataudit
- Aihe: Keskustelua vedenvaihdosta
- Vastaukset: 30
- Luettu: 1786
Re: Keskustelua vedenvaihdosta
Vaihdan n. reilu viikon välein 25-35% vedestä, kalat ei ole moksiskaan. Ainoastaan kuparimonniset villiintyy 
Ja akvaario on 110l.
Ja akvaario on 110l.
- 20:53, 06.11.2009
- Keskustelualue: Valokuvaus
- Aihe: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
- Vastaukset: 1601
- Luettu: 433146
Re: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
Suloinen tapausnikkenakke kirjoitti:Mun partiksilla on ihme hinku kokoajan uida virtausta vastaan. Ja tämä harrastus viellä.. http://img254.imageshack.us/img254/1306/007hm.jpg. Välillä kaikki kolme tuossa kiinni.
- 18:55, 05.11.2009
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Lapin akvaarioharrastajat
- Vastaukset: 158
- Luettu: 35543
Re: Lapin akvaarioharrastajat
Onko Rovaniemen liikkeitten kalatarjonta minkänäköstä? Tilaamalla varmaan saa vaikka minkänäköstä otusta, mutta löytyykö leipäkaloja muutako neontetroja, partamonneja ja muutama hassu mulkosilmäkultakala... :? Kalatarjonta on aika perus settiä, ainaki omaan silmään. Kun en ole pahemmin nuihin leipä...
- 20:45, 04.11.2009
- Keskustelualue: "Off-Topic" ja äänestykset
- Aihe: Paras vitsi minkä olet kuullut
- Vastaukset: 249
- Luettu: 102845
Re: Paras vitsi minkä olet kuullut
MISTÄ TIETÄÄ, ETTÄ ESIINTYMISLAVA ON SUORASSA?
- BASISTILTA VALUU KUOLA MOLEMMISTA SUUPIELISTÄ.
Eha eha eha
- BASISTILTA VALUU KUOLA MOLEMMISTA SUUPIELISTÄ.
Eha eha eha
- 20:21, 02.11.2009
- Keskustelualue: Monnit ja nuoliaiset
- Aihe: Pandamonniset terrorisoivat!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 713
Re: Pandamonniset terrorisoivat!
Itellänikin 2 kuparimonnista ravaa ympäri allasta, ylös ja alas. Ja ne on kuitenki vielä pikkusia 
- 20:12, 01.11.2009
- Keskustelualue: Alkeet
- Aihe: Hiekka haisee öljylle
- Vastaukset: 9
- Luettu: 665
Re: hiekka haisee öljylle
Jännä kun Maxitin sivuilla sanotaan että kys. hiekka on hajutonta 
- 20:08, 01.11.2009
- Keskustelualue: Valokuvaus
- Aihe: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
- Vastaukset: 1601
- Luettu: 433146
Re: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
Tänään napsasin kuvan yhdestä uudesta Kuparimonnisesta, söpö pikkunen 
Hoksasin muuten et tuon silmä on jotenki erilainen ku muilla?
Hoksasin muuten et tuon silmä on jotenki erilainen ku muilla?
- 17:47, 01.11.2009
- Keskustelualue: Alkeet
- Aihe: Hiekka haisee öljylle
- Vastaukset: 9
- Luettu: 665
Re: hiekka haisee öljylle
Saman huomasin minäkin, kun pesin sitä hiekkaa perjantaina. Ei se vaikuttanut mitenkään kaloihin tms.iomeron kirjoitti:On mulla sitä kolmessa altaassa ja haisi aluksi pesunkin jälkeen öljyltä. Kyllä se siitä haipuu aika pian ja ei ole kuolemia tullut.
- 14:37, 01.11.2009
- Keskustelualue: Valokuvaus
- Aihe: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
- Vastaukset: 1601
- Luettu: 433146
Re: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
Anski_n siiaminpiikkisilmän maha näyttää ihan siltä kuin siellä olis muutakin kuin sisuskalut, eli mätiä. Omat piikkisilmät näytti kans juuri tuollaisilta aikoinaan, olivat paksuja mädistä. Tuota vaihtoehtoa en ole ajatellut, piikkiksiä kun akvaariossa asustaa vain kaksi. Mutta kyllähän se varmaan ...
- 12:33, 01.11.2009
- Keskustelualue: Valokuvaus
- Aihe: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
- Vastaukset: 1601
- Luettu: 433146
Re: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
Onpa hyvinkinKala paletti kirjoitti:Onko toi siaminpiikkis kun on noin iso?Anski_ kirjoitti:Ei tää ehkä paras otokseni ole, mutta hauska kylläkin.
Piikkis on ollu ruoka-aikaan kotona
- 23:16, 31.10.2009
- Keskustelualue: Monnit ja nuoliaiset
- Aihe: Mitä monneja teiltä löytyy?
- Vastaukset: 503
- Luettu: 122498
Re: Mitä monneja teiltä löytyy?
3 Selkäuimaria
3 Kuparimonnista (hankinnassa olis 4 lisää)
3 Kuparimonnista (hankinnassa olis 4 lisää)
- 22:20, 31.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
Huhheijakkaa, ku tuo Maxitin hiekka on komian näköstä tuolla akvaariossa! En voi muuta kuin suositella lämpimästi ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
- 22:18, 31.10.2009
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Akvaarioharrastajan tämän hetkiset ajatukset
- Vastaukset: 2987
- Luettu: 390221
Re: Akvaarioharrastajan tämän hetkiset ajatukset
Tuntuu että vois lisätä tota kuparimonnisten määrää 3:sta ainaki 7:ään... Pitäs vaan saaha aikaseksi mennä eläinkauppaan 
- 15:52, 31.10.2009
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Mitä te olette hankkineet viimeksi akvaarioonne?
- Vastaukset: 2235
- Luettu: 208940
Re: Mitä te olette hankkineet viimeksi akvaarioonne?
○ Kalanruokaa 8€/prk
○3 kuparimonnista 3,90€/kpl
○2 Mangrovejuurakkoa 2,90€/kpl
○2 Vallisneriaa 2,90€/kpl
○3 kuparimonnista 3,90€/kpl
○2 Mangrovejuurakkoa 2,90€/kpl
○2 Vallisneriaa 2,90€/kpl
- 22:15, 30.10.2009
- Keskustelualue: Valokuvaus
- Aihe: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
- Vastaukset: 1601
- Luettu: 433146
Re: Parhaat kuvat kalasistanne tänne
Ei tää ehkä paras otokseni ole, mutta hauska kylläkin.
Piikkis on ollu ruoka-aikaan kotona![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Piikkis on ollu ruoka-aikaan kotona
- 20:19, 29.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
Nyt on säkillinen Maxitin hiekkaa 25 kg (0,5-1,2 mm) kotona. Saa nähä millon jaksan alkaa pesemään sitä, mutta enköhän tämän viikonlopun aikana vaihda :twisted: Olisit ostanut bilteman hiekkaa niin ei olisi tarvinnut pestä 8-) Lähin Biltema on 160 km päässä, joten ei ihan yhden hiekkasäkin takia vi...
- 20:06, 29.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
Nyt on säkillinen Maxitin hiekkaa 25 kg (0,5-1,2 mm) kotona. Saa nähä millon jaksan alkaa pesemään sitä, mutta enköhän tämän viikonlopun aikana vaihda :twisted: Olisit ostanut bilteman hiekkaa niin ei olisi tarvinnut pestä 8-) Lähin Biltema on 160 km päässä, joten ei ihan yhden hiekkasäkin takia vi...
- 19:32, 29.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
Nyt on säkillinen Maxitin hiekkaa 25 kg (0,5-1,2 mm) kotona. Saa nähä millon jaksan alkaa pesemään sitä, mutta enköhän tämän viikonlopun aikana vaihda 
- 21:34, 27.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
K-raudoissa myydään yleensä tuota Maxittia. On työläs pestä, mutta paljon luonnollisemman värinen, kuin todella vaalea biltema. Itse pidän kyllä biltemasta. Sitähän voi hieman "sävytellä" vaikkapa Maxitilla. Minun silmääni tuo Maxitin hiekka on paremman väristä, pitääpä käydä viikonloppun...
- 21:08, 27.10.2009
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
- Vastaukset: 245
- Luettu: 35216
Re: Bilteman hiekkapuhallushiekkaa ei ole enää!
Onko vinkkiä, minkälaista hiekkaa k-raudassa olisi tarjolla? =)
Kun ei ole tuota Biltemaa lähimaillakaan, nii K-raudasta varmaan löytyy hiekkaa joka sopii akvaarioon.
Kun ei ole tuota Biltemaa lähimaillakaan, nii K-raudasta varmaan löytyy hiekkaa joka sopii akvaarioon.