Olen lukenut, että valkuaisvaahdotin toimii huonosti makeassa vedessä,ja ei saada aikaiseksi tarpeeksi pieniä kuplia, että se toimisi.
(tiedä häntä sitten olisiko siitä makeavesialtaassa edes hyötyä vaikka toimisikin)
Rakenteluhammasta vaan kolottaa, ja tekisi mieli ihan mielenkiinnosta väsätä tuollainen, ja kokeilla itse miten huonosti se sitten toimii
Kuinka ollakkaan "kuukkelilla" hakusana scimmer tuotti ainoastaan viisi linkkiä, ja nekin täysin hyödyttömiä.
Tiedättekö mitään osotteita, josta löytyisi kuvia kyseisistä laitteista? Mielellään sellaisia, joista laitteen sisäisestäkin rakenteesta näkee jotakin.
Valkuaisvaahdotin makeassa vedessä
Valvoja: Moderaattorit
-
NesteHukka
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
-
NesteHukka
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
quote:
Mielestäni kysymyksesi on väärässä paikassa, kokeilisit ennemmin linkkejä ja kokemuksia tuolta "suolavesipuolelta." Luulen että tämä tieto löytyisi paremmin sieltä.
Timppa
Taidat olla oikeassa. Ajattelin vaan, että kaipa suolakalaporukkakin lukee tekniikkafoorumia...
Siellä näytti samasta aiheesta olevankin kysymys kolmen päivän takaa joskin ei liiemmin vastauksia.
Mielestäni kysymyksesi on väärässä paikassa, kokeilisit ennemmin linkkejä ja kokemuksia tuolta "suolavesipuolelta." Luulen että tämä tieto löytyisi paremmin sieltä.
Timppa
Taidat olla oikeassa. Ajattelin vaan, että kaipa suolakalaporukkakin lukee tekniikkafoorumia...
Siellä näytti samasta aiheesta olevankin kysymys kolmen päivän takaa joskin ei liiemmin vastauksia.