dsl kirjoitti:Itsepähän toit asian esille, mutta kun toit, en malta enkä pysty, enkä edes katso velvollisuudekseni, olla kommentoimatta asiaa.
Itse hillintä ei ole hyödytön asia
dsl kirjoitti:
Tuota palstaa vilkaisin joskus. Eteen tupsahteli jenkkityylisiä sopimusehtoja ja muita, jos olisi rekisteröitynyt.
Mitä ihmeen jenkkityylisiä sopimusehtoja ja muita? tarkoitatko sitä tekstiä, jossa kerrotaan minkälainen palsta on kyseessä? ja jos tarkoitat sitä niin mitä jenkkityylistä siinä on?
dsl kirjoitti:Toisaalta, viestit, joita palvelusta löytyi, olivat lähinnä ala-arvoisia.
No sinähän voit sitten mennä kirjoittamaan sinne että kuinka "akvaarion ulkosuodattimen ylemmän tiivisteen vaihdon kesto suhteessa kalanpoikasen syntymään kuluvaan aikaan vaikuttaa hiekan ravinnepitoisuuteen ja akvaariolampun väriin suhteessa ilman kosteuteen" tai vastaavaa.
dsl kirjoitti:Toisaalta, viestit, joita palvelusta löytyi, olivat lähinnä ala-arvoisia. Niitä sai tavata useaan kertaan, jotta ymmärsi, mistä kyse. Vaikeus tuli lähinnä siitä, että välimerkit oikeasti ovat hyödyllisiä ja niiden puuttuessa lukeminen tulee hitaaksi, koska ensin pitää hahmottaa asiakokonaisuudet, jotka merkit suoraan ilmaisisivat.
Palsta on vasta avattu jonka takia siellä ei montaa viestiä ole ja mitä tulee itse viesteihin niin muunkin kuin äidinkielenkirjan tekstin lukemisen osaaminen on kanssa ihan hyödyllistä niin ei tule ko. ongelmia eteen.
ps. mikä on nykyään se OIKEA tapa kirjoittaa kun tv:ssäkin näkee että jonkun nimi on kirjoitettu tyyliin eTUNIMI sUKUNIMI <-eihän toikaan väärin ole se on vaan jonkun tapa kirjoittaa ja jos se ei kelpaa juuri sinulle niin se on voi voi.
dsl kirjoitti:Nyt näyttäisi viestit ja alueet selkeytyneen, mutta niitä on vähemmän. Kirjoitukset vilisivät lukemista hidastavaa puhekieltä ja silmänpohjaan reikiä polttavia hymiöitä. Ei todellakaan paikka minua varten.
Sama vastaus kuin ylhäällä "Palsta on vasta avattu jonka takia siellä ei montaa viestiä ole ja mitä tulee itse viesteihin niin muunkin kuin äidinkielenkirjan tekstin lukemisen osaaminen on kanssa ihan hyödyllistä niin ei tule ko. ongelmia eteen."
dsl kirjoitti:Ei en halua kieltää tuon keskustelupalstan olemisen oikeutusta. En vain halua itse käyttää sitä; silti pidän sitä erittäin hyvänä, sillä se saattaa onnistua keräämään kaikki ärsyttävästi kirjoittavat pois silmistäni tai tarjota suomi24:ää paremman vaihtoehdon.
Miten kuvittelet, että sinun halusi kieltää jotain yleensä vaikuttaa johonkin jollain tavalla?
Ja tähän loppuun kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin "Ko. keskustelupalsta tehtiin juuri sitä varten, että olisi paikka jossa voi keskustella vapaammin. Keskustelupalstan tarpeellisuudesta tehtiin aluksi äänestys ja seuraamme sen "kehitystä" onko ko. palsta tarpeellinen."