Porilaisia harrastajia ?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Meikä taas muutti Liinaharjan perämettistä just Viikkariin joten matka eikä mikään ole mullekaan. :) Varmasti irkkubaari on ihan mukava paikka, itsekin siellä pari kertaa pistäytyneenä, mutta saako sieltä kirsikkaolutta? Se kun taitaa tällä hetkellä olla alkomahoolipitoisista juomista ainoa, joka menee tökkimättä alas....:D Näin ollen meikäläinen on ollut jo muutaman kuukauden selvispäiten "ryyppyiltoinakin". :roll:
-Chyental-
Kawai
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Chyental kirjoitti:...mutta saako sieltä kirsikkaolutta? Se kun taitaa tällä hetkellä olla alkomahoolipitoisista juomista ainoa, joka menee tökkimättä alas....:D
Joka paikastahan lie saa limua ja kahvia yms? [;)] Kirsikkaolutta maistoin kerran vaimokandidaatin lasista ja otin opikseni. Mutta totta puhut, kirsikkaolut saattaa olla vain Beer Huntersin lajitelmissa.

Koskapa ei varsinaisia ehdotuksia ole vielä tullut, niin laitan tähän (kirsikkaoluen mahdollisesta puuttumisesta huolimatta) näin: Menen huomenna (maanantaina 9.12.) illalla tuopposelle Parnell's:iin kello 19.00. Jos joku haluaa tulla mukaan, niin tervetulleita olette kaikki ihan keskustelemaan kaloista tai muuten vain maailmaa parantamaan. Koskapa tähän asti en tunne näöltä muuta kuin yhden porilaisista akvaharrastajista, niin pistäkää vaikka hälläri yllä mainittuun puhelinnumeroon saapuessanne paikalle. Se, jonka pöydällä pirisee, oon mä. :D Mahdollista on että myös vaimokandidaattikin on paikalla, joten yksinäistä sutta ei välttämättä tarvitse etsiä.

-K-

PS. Vaikka kuka tulisi, niin kukkasta en rintaan laita. :P
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KingLittle »

Snif, mä en ainakaan pääse kun oon tohon aikaan päiväunilla, meen yöksi töihin :(
Kawai
Member
Member
Viesti:

KingLittle kirjoitti:Snif, mä en ainakaan pääse kun oon tohon aikaan päiväunilla, meen yöksi töihin :(
Pääsee ko. paikkaan muulloinkin. Itse tapaan käydä harvakseltaan, mutta menen kyllä useamminkin, jos syytä löytyy. Eipä sillä... Jos istuudutaan kahville joskus päiväsaikaan, niin sekin sopii. :)

-K-
Chyental
Senior Member
Senior Member

Kun kerroit että otat vaimokkeen mukaan, niin sehän hyvä! Yritin avokkia pyytää mukaan mein miittiin/akvaseuran kokoukseen, mutta se meinas, ettei hää pysty osallistumaan keskusteluun ku ei tiiä mitään akvaarioista... sillä ei siis vielä oo omia kaloja, mut jahka mun monnisen poikaset kasvaa isoiksi ni pikkuakvaariosta tehdään hälle akvaario. Toki se viikottain tekee mun kanssa vedenvaihdot, tietää miten akvaario perustetaan ja tietää mitä kaloja mulla on, mutta siitä on hyvä aloittaa. :)
-Chyental-
hanes
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja hanes »

itselleni kävis loppu viikko ke-to-pe illat parhaiten
pukkaa ilta huki päälle ma-ti
Chyental
Senior Member
Senior Member

Perjantai taas ei sovi mulle, koska silloin on pp-pikkujoulut...:)
-Chyental-
Kawai
Member
Member
Viesti:

hanes kirjoitti:itselleni kävis loppu viikko ke-to-pe illat parhaiten
pukkaa ilta huki päälle ma-ti
Keskiviikko(kin) sopii mulle. Mutta saavutetuista eduista ei luovuta! Menen tänä iltana oluselle joka tapauksessa. [;)]

-K-
Micke
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: PAK:n sihteeri, TAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Micke »

xx
Laadukasta kalanruokaa ja akvaarionesteitä myytävänä EDULLISESTI
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
Vastaa Viestiin